2777
2789

سلام خانوما

اینکه عکس تولد جشن مهمونی غذا عیدی کادو سورپرایز تاپیک میزنن صد البته با عکس

ته دلتون چی میگید 

بدتون میاد؟؟حالتون بهم میخوره؟؟بهش میگید عقده ای؟؟😂😂

امشب خواستم عکس کادو های تولد و کیکمو عیدی هامو (چون ک اولین تولد و عیدی بعد عقدم بود )تاپیک بزنم ولی یهو حس کردم شاید یکی بگه عقده ای یا ندید بدید یاااا اصلن یکی با حسرت نگا کنه هر چن خیلی هم چیز خاصی نبود منم صرفا بر ای پز دادن تاپیک نمیزدم میخاستم بدونم خوب مایه گذاشتن یا از سر باز کنی کردن😂😂شمام بگید 

من‌خودم عاشق عکس و چیزای جذابم تو نی نی سایت


🤭❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم دوستدارم از خوشحالی بقیه خوشحال میشم

خدایا مراقب ویهان وماکانم و همسر عزیزم باش  قربون دوتا پسر تپلم برم من..اگه جواب بی ادبیتو نمیدم یعنی در حد من نیستی پس انقدر خودتو خاروخفیف نکن و زور نزن 

نه اتفاقاً من كلي از ديدن خوشي بچه ها ذوق ميكنم 

ته دلم قنچ ميبره براشون 😍 

هميشه هم دعا ميكنم كاشكي همش انقدر ذوق داشته باشن هميشه از اينا بگذارن

در من كسي به طور مداوم پريشان است:))

من امشب عکس کیک گذاشتم😅ایشالله که کسی نگفته باشه عقده ای 😅

اما کادو و طلا و اینچیزا رو به هیچ عنوان نمیذارم چون دوست ندارم حتی یه نفر دلش بشکنه با این وصع اقتصادی خراب جامعه

💚اللهم صلی علی محمد و آل محمد💚 به نیت خوشبختی و موفقیت برادرم انشالله حاجت روا بشید🧡

تصورمن از نی نی سایت 

زنانی که درگذشته همه کودک کاربودن روزی ۳۰بازازشوهراشون باکابل برق کتک میخورن خیانت میبینن وحسرت همه چی به دلشونه وتوتاعکس میذاری دلشوت میخوادوبهت میگن

پز.زیر.پوستی#   عقده# ای

اسم خودم سپیناز هست  چون نی نی سایتیادوست دارن اسم کاربراوعکسشونوبدونن گفتم ۵۰درصدشوحل کنم  

دوس ندارم بزارم چون آه کشیدن  و حسرت خوردن طرفمو دوست ندارم

با سهمیه وارد دانشگاه میشوند،با رشوه مدرک میگیرند،با رانت به موقعیتی میرسند،با رشوه مجوز میگیرند و مردم بیگناه و از همه جا بیخبرند که تاوان این تسلسل معیوب را با جانشان میپردازند🖤🖤#آبادان_تسلیت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز