2789
عنوان

برق گرفتم انگشتام سوختن چیکارکنم +عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 3216 بازدید | 45 پست

انگار اون یه تیکه دستت پخته😭وای ننه من جای تو دردم میاد تا صبح

کاربری مال ۲ نفر بوده است تاپیک های قبلی که در باره فرزند و و همسر بوده برای شخص دیگری و من بعد آن برای یک نفر دیگه میباشد❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا که 

چرا😶راس میگم من همیشه همه چیو فوت میکنم🤔🤔🤔🤔🤔😂😂😂

درلبخند یع دختر هزار کلمه پنهان است....                                مهم نیست که ما ب اجدادمان افتخار میکنیم مهم این است ایا انها به ما افتخار میکنند!!!!                                                      https://harfeto.timefriend.net/16231663520001 لینک چالشم حرفی درد دلی انتقادی چیزیی دارین بگین                                                  
انگار اون یه تیکه دستت پخته😭وای ننه من جای تو دردم میاد تا صبح

دارم میمیرم کلی گریه کردم بخاطر دخترم که خیلی ترسید چیزی نمیگم چیکارکنم دستام بوی سوختگی میدن سوختگیش فرق داره

وای عزیزم هر چه سریع تر دکتر برو البته با رعایت ولی لطفا حتما برو

بیگناه پای دار رفت نمیدانست بالای دار هم خواهد رفت! چاقو دسته ی خود را برید و محبت خارها را گل نکرد.                                                                       همانطور که دوری دوستی نیاورد، در و تخته هم اصلا با هم جور نبودند.                                                     بار کج هم چه خوب به منزل رسید. به دعای گربه کوره عجب بارونی اومد.                                                    کار از محکم کاری عیب کرد.ماه هم چه خوب زیر ابر پنهون ماند.                                                             اتفاقا پول خوشبختی آورد و ظلم ماندگار شد. تاریخ انقضای ضرب المثل ها هم به پایان رسید.                    عجب دنیای عجیبی ست.

من زمان دانشجویی سر یه پروژه برق گرفتم دستم سوخت ولی نه به شدت شما سر دوتا انگشتام 

فقط یه رژ لب تو کیفم بود از همون زدم تا رفتم خوابگاه 

ولی خوب شد 

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است . پنجره ،فکر ،هوا ،عشق ،زمین مال من است . چه اهمیت دارد گاه اگر می رویند قارچ های غربت.

فقط دکتر

۹۹/۹/۹ خونه دار شدم انشاءالله...دوستی که امضامو میخونی واسه خونه دار شدنم  یه صلوات مهمونم کن و دعام کن لطفا😊...دعا در حق همدیگه زود برآورده میشه....مطمئنم دعاهای قشنگتون معجزه میکنه واسم....مرسی 😘😘😘
وای خدا بهت رحم کرد دختر چه کردی با خودت برو داروخونه بهت پماد سوختگی بدن مواظب خودت باش

اخه سشوار وچن بار زدم دیدم روشن نمیشه اومدم بکشمش دوباره بزنمش دیدم اینجوری شد جرقه داد ک کل بدنم لرزید

دارم میمیرم کلی گریه کردم بخاطر دخترم که خیلی ترسید چیزی نمیگم چیکارکنم دستام بوی سوختگی میدن سوختگی ...

پدر جان میگم‌پا شو برو دکتر این اینجوری خوب نمیشه اصلا انگار پخته سوخته بوشم در اومده احتمالا بو کله پاچه هم میده 

دکتر#   فقط

کاربری مال ۲ نفر بوده است تاپیک های قبلی که در باره فرزند و و همسر بوده برای شخص دیگری و من بعد آن برای یک نفر دیگه میباشد❤
این سوختگی با برق فوت خوبش میکنه اخه

راس میگی عکسو ندیدم پس فوت نکن😶😶😶😶😐😐😐

فش نده😍😍😍

درلبخند یع دختر هزار کلمه پنهان است....                                مهم نیست که ما ب اجدادمان افتخار میکنیم مهم این است ایا انها به ما افتخار میکنند!!!!                                                      https://harfeto.timefriend.net/16231663520001 لینک چالشم حرفی درد دلی انتقادی چیزیی دارین بگین                                                  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز