2777
2789
عنوان

اینم نتیجه ی پروتکل های بهداشتی!!!

| مشاهده متن کامل بحث + 956 بازدید | 77 پست
[QUOTE=148354055]باید مسوولین رسیدگی کنن به مردم عادی چه مربوط؟😒[/QUOTE مسولین براشون اصلا مردم مه ...


میگم هردو به یک اندازه شعور ندارن نگین نه

پروردگارا نگذار دعا کنم که مرا از دشواری ها و خطر های زندگی مصون داری بلکه دعا میکنم در رویارویی با آن ها بی باک و شجاع باشم , نگذار از تو بخواهم درد مرا تسکین دهی بلکه توان چیرگی بر آن را به من ببخش ...پروردگارا تنها تو هستی که میتوانی تلنگری بزنی بر این دل درمانده تا شاید بفهمد از دست دادن تو سخت ترین از دست دادن هاست پروردگارا به من آرامشی ده تا بپذیرم هر آن چه را نمیتوانم تغییر دهم  و شجاعتی ده تا تغییر دهم هر آنچه را میتوانم تغییر دهم و بصیرتی ده تا تفاوت این دو را درک کنم پروردگارا اگر روزی فراموش کردم خدای بزرگی دارم فراموش نکن بنده ی کوچکی داری پروردگارا به جز خودت به کسی واگذارم نکن تویی پروردگار من پس قرار ده بی نیازی را در نفسم , یقین را در دلم , روشنی را  در دیده ام و بصیرت در قلبم پروردگار من بهترینم چقدر در زمین تنهایی و عجب صبری داری که با این همه گناه هنوز هم بنده ات را ناامید نمیکنی پروردگارا خودت میدانی که من به جز تو کسی را ندارم  دستم را رها نکن پروردگارا کمکم کن تا شیعه شایسته علی بن ابی طالب(ع) باشم امیر بی ادعایی که میگریست و در  مسجد کوفه عاشقانه صدایت میرد که : مَوْلاىَ يا مَوْلاىَ اَنْتَ الْغَنِىُّ وَ اَنَا الْفَقيرُ وَ هَلْ يَرْحَمُ الْفَقيرَ اِلا الْغَنِىُّ / مَوْلاىَ يا مَوْلاىَ اَنْتَ الْكَبيرُ وَ اَنَا الصَّغيرُ وَ هَلْ يَرْحَمُ الصَّغيرَ اِلا الْكَبيرُ.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=148354055]باید مسوولین رسیدگی کنن به مردم عادی چه مربوط؟😒[/QUOTE مسولین براشون اصلا مردم مه ...

واقعا من خيلي ناراحتم كه كنكور دارم

ماهان اسم دختر هم هست 😐 متولد ٧٣ هم نيستم

بریم سرجلسه کنکور، چطوری بریم؟ 

میخایم نریم، چطوری نریم؟ 


آرزو کردم خدا را گوهری/ سالم و زیبا نگارین اختری / بر سرم او ریخت یکدنیا گهر/ داد ما را او ز رحمت دختری 🫀💓 تیکر برای تولد یک سالگی نور زندگیمونه😍
[QUOTE=148354055]باید مسوولین رسیدگی کنن به مردم عادی چه مربوط؟😒[/QUOTE مسولین براشون اصلا مردم مه ...

وقتی میبینن مردم رعایت نمیکنن میتونن جلوشونو بگیرن 

از همون اول میتونستن راه هارو ببندن ولی دریغ از یه ذره احساس مسئولیت

بله منم کنکور دارم.  استرس درس یک طرف.  استرس کرونا یک طرف.  ذهنم خسته س دیگه بخدا

من با امتشار اين عكسا به عمق فاجعه پي بردم فكر نميكردم اينقدر فاجعه باشه قبل ازمون امروز

ماهان اسم دختر هم هست 😐 متولد ٧٣ هم نيستم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

آرزو

اریانا221 | 11 ثانیه پیش

کج شدن شست پا

raha_1373 | 27 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز