2789

میخوام بگم ک من یک دختر پایین شهریم پایین ک میگم یعنی خیلی پایین

جایی ک حتی شما فکرشم نمیکنید

ما جایی هستیم ک فکرش براتون خنده دار و باور نکردنیه

اگ دوستدارین براتون تعریف کنم پس قضاوت ممنوع

اگ میخواین قضاوت کنید لطفاً سریع برید بیرون ممنونم❤️

درد# و دل های یک دختر جنوب شهری

مشکلات عجیبی ک حتی فک کردنش براتون درد اوره❤️❤️

تیکر رسیدن ب ارزومه🙄میشه برا مشکلاتم دعا کنی اگ دلت خواست یک صلوات مهمونم کن❤️وپس از هر سختی اسانی است😍😍خداجونم خودت وعده دادی شاهدی چقدر درد کشیدم سختی کشیدم پس ارامش و راحتی رو هم تو سرنوشتم بزار من با تمام وجودم منتظرشم ممنونم ازت😊❤️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

جنوب شهری یعنی کجا میشه بگی اسم شهرتو عزیزم

تصورم از رابطه ادمای ظالم با خدا اینجوره که وقتی ی ادم ظالمی ظلم میکنه و کارای بد میکنه خدا از اون بالا تشویقش میکنه و لذت میبره و میگه بزن قَدِش خیلی باحال بود.بازم از این کارا بکن.وگرنه این حجم از ظلم و ظالم و به قدرت رسیدنشون و تاوان پس ندادنشون عادلانه نیست.

جایی ک من زندگی میکنم ی جاییه توی همین شهر شلوغ جایی ک فقر درونش بیداد میکنه مردمی ک درد براشون جزعی از زندگی 

میخوام از خودم و همسایه هام بگم

همساییه هایی ک تو دل هر کدومشون درد هایی هست ک فقط شنیدنش برای شما وحشتناک چ برسه ب دیدنش

تیکر رسیدن ب ارزومه🙄میشه برا مشکلاتم دعا کنی اگ دلت خواست یک صلوات مهمونم کن❤️وپس از هر سختی اسانی است😍😍خداجونم خودت وعده دادی شاهدی چقدر درد کشیدم سختی کشیدم پس ارامش و راحتی رو هم تو سرنوشتم بزار من با تمام وجودم منتظرشم ممنونم ازت😊❤️

بچکون اسی

هر کو نکاشت مهر و ز خوبی گلی نچید، در رهگذار باد نگهبان لاله بود ... نیچه معتقد است فلاسفه فیلسوف متولد میشوند، روح حقیقت طلبی و علاقه مندی به تجزیه و تحلیل و حل مشکلات و تفکر نقادانه را میتوان در فرد با آموزش پروراند، اما برای بعضی از آدمها حقیقت خیلی مهم است، درست بودن و خوب بودن معنایی بسیار قوی برای برخی از افراد دارد، من هم چنین آدمی هستم من همیشه خیلی مشتاق بوده و هستم که بدانم بالاخره کدام حرف درست است و کدام نیست، زیر بار حرف زور رفتن برای من بسیار دشوار است.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز