2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کلا نی نی سایت خیلی مسخرس مثلن باید ی جایی باش ک ادم حرفایی ک نمیتونه جایی بگرو بپرسه همه تاپیکا تعط ...

بعضی ها هستن عکس پروفایل شونو میبینی مثلا دخترای فشن یا ارم انگلیسی و اینا هستند بعد باهاشون حرف میزنی انگار یه فرد 70 ساله ی پشت کوهی هستش 🤷‍♀️

پاسخ افرادی که در کامنت ها فقط بدنبال دعوا، برنده شدن در بحث به هر قیمتی یا تحمیل عقایدشون به شما هستند رو ندهید چون حرف زدن با اینگونه افراد هیچ سودی برای دوطرف نخواهد داشت جز اینکه شما دو دستی آرامش خودتون رو به افراد انرژی خوار می‌دهید. با یک کارت کتابخانه بیش از گواهینامه رانندگی میتوانید به جلو حرکت کنید 📚 با افتخار یک وجترین هستم🥦 به مخلوقات خداوند عشق بورزیم 🙏 با حیوانات مهربان باشیم🐄🐖🐑🐅🐕🌳🌷🌳 دانشجوی علوم پایه ⚗️💊
ملتمسانه خواسته بودم نرن بیرون مگردرمواقع ضروری و.... واینکه راضی نیستم اگرازکسی بگیرم حق الناس هست ...

با بی شعورها حرف زدن بیفایده ست. 

من خیلی وقته دیگه بیخیال شدم. 

دیروز یکی تایپک زد پدرم به یه توله سگ لگد زده بدون هیچ دلیلی و عکسش هم گذاشته بود. 

یه سگ خیلی کوچولوی مظلوم بود فک کنم چند هفته اش بیشتر نبود. 

بعد همه گفتن ایشه کثیف یا خوب کاری پدرت و یکی گفت چقدر بیکاری واقعا. 

اینجا نه به حیوان ازاری اهمیت میدن و نه به کودک ازاری. 

نمیفهمن خوبی کردن و عشق و محبت واقعی یعنی چی... قلب هاشون سیاه و تیره و پر از عقده و خشم و حسادته

پاسخ افرادی که در کامنت ها فقط بدنبال دعوا، برنده شدن در بحث به هر قیمتی یا تحمیل عقایدشون به شما هستند رو ندهید چون حرف زدن با اینگونه افراد هیچ سودی برای دوطرف نخواهد داشت جز اینکه شما دو دستی آرامش خودتون رو به افراد انرژی خوار می‌دهید. با یک کارت کتابخانه بیش از گواهینامه رانندگی میتوانید به جلو حرکت کنید 📚 با افتخار یک وجترین هستم🥦 به مخلوقات خداوند عشق بورزیم 🙏 با حیوانات مهربان باشیم🐄🐖🐑🐅🐕🌳🌷🌳 دانشجوی علوم پایه ⚗️💊
با بی شعورها حرف زدن بیفایده ست.  من خیلی وقته دیگه بیخیال شدم.  دیروز یکی تایپک زد پدرم ...

منم ازحیوانات خوشم نمیاد ولی واقعااشکم درمیاد میبینم حیوان آزاری میکنن خدالعنتشون کنه آخه اون زبون بسته هاچکارباهاتون دارن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز