2777
2789
عنوان

قبل و بعد از ماسک زدن+عکس🧖‍♀️💆🏻‍♀️

| مشاهده متن کامل بحث + 817 بازدید | 50 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم این ماسکو چقدر گرفتی؟راضی هستی؟

انقدر بدی دیدم که مهربونی زیاد عصبیم میکنه...🖤:)بچه که بودم توت فرنگی رو خیلی دوست داشتم واسه همین یه شب توت فرنگیامو با خودم بردم تو تخت که پیش خودم بخوابن ولی صبح بیدار شدم و دیدم توت فرنگی هام له شدن.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید ببرم تو تختم چون خراب میشه...یه آبرنگ خوشگل خریده بودم یه روز بردمش مدرسه که به دوستام نشونش بدم ولی وقتی برگشتم خونه دیدم آبرنگم تو کیفم نیست و هیچ وقت نفهمیدم کی برش داشته.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید به کسی نشونش بدم چون ممکنه ازم بدزدنش بدون اینکه بفهمم کی این کارو کرده....یه کاسه خوشگل داشتم اونم افتاد شکست...چند وقت پیش یه کاسه پر توت فرنگی بهم دادن که روش آبرنگ بچگیم بود ولی نگرفتمش ! نخواستم مال من شه که نگران از دست دادنش شم.من انصراف دادم همیشه از دوست داشتن چون هیچ وقت نفهمیدم اونی که دوسش دارم رو چجوری باید نگه دارم...🖤🙂
مرررسی💃🌹😚

خواهش میکنم گلم❤

انقدر بدی دیدم که مهربونی زیاد عصبیم میکنه...🖤:)بچه که بودم توت فرنگی رو خیلی دوست داشتم واسه همین یه شب توت فرنگیامو با خودم بردم تو تخت که پیش خودم بخوابن ولی صبح بیدار شدم و دیدم توت فرنگی هام له شدن.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید ببرم تو تختم چون خراب میشه...یه آبرنگ خوشگل خریده بودم یه روز بردمش مدرسه که به دوستام نشونش بدم ولی وقتی برگشتم خونه دیدم آبرنگم تو کیفم نیست و هیچ وقت نفهمیدم کی برش داشته.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید به کسی نشونش بدم چون ممکنه ازم بدزدنش بدون اینکه بفهمم کی این کارو کرده....یه کاسه خوشگل داشتم اونم افتاد شکست...چند وقت پیش یه کاسه پر توت فرنگی بهم دادن که روش آبرنگ بچگیم بود ولی نگرفتمش ! نخواستم مال من شه که نگران از دست دادنش شم.من انصراف دادم همیشه از دوست داشتن چون هیچ وقت نفهمیدم اونی که دوسش دارم رو چجوری باید نگه دارم...🖤🙂
این ماسک هم عالیه: یه قاشق کوچیک ماست + یه قاشق کوچیک نشاسته ذرت + آب نصف لیمو سفیده تخم مرغ رو چج ...

سفیده رو بزن ب پوستت 

بعد یه لایه نازک دسمال کاغذی بزن روش

بعد دوباره با براش تخم مرغو  روی دسمال بزن


بزار خشک بشه بعد بکن قشنگ تمیز میشه

طراحی چهره انجام میدم👩‍🎨پیج نقاشیم_manzarart 
عزیزم این ماسکو چقدر گرفتی؟راضی هستی؟

پارسال خریدم ۵۰ 

اره خوبه واسه تمیز کردن

ولی همون‌ سفیده تخم مرغم هم  همینکارو انجام میده


طراحی چهره انجام میدم👩‍🎨پیج نقاشیم_manzarart 
😂لعنتیا‌ مگه‌چقد آوکادو میخورین ک هوس‌ میکنید 

اونکه میخوره که هوس نمیکنه.

هوس رو کسی که خیلی وقته نخورده میکنه😅

من فک کنم یه سال هست نخوردم.

ازون موقع که دونه ای ۵۰ شد   


👸🏻من یک زن مطلقه هستم،به شجاعتم افتخار میکنم تا در زندگی ای که ارزشم حفظ نمیشد باقی نماندم.مهریه ات آب هم باشد قاضی قسط بندی اش میکند،فقط عمر تو،لبخند تو و عشق و جوانی و زیبایی و روح تو است که نقد در گرو آنان است تا اهرمی باشد برای گفتن مهرم حلال، اندک باقی مانده ی جانم آزاد!
اونکه میخوره که هوس نمیکنه. هوس رو کسی که خیلی وقته نخورده میکنه😅 من فک کنم یه سال هست نخوردم. ا ...

الان ۷۰ تومنه فک کنم دونه ای

علی_برکت_الله😁# 😁😁🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️

طراحی چهره انجام میدم👩‍🎨پیج نقاشیم_manzarart 
زردچوبع عسل  ارد

توضیح بده خب تنبل😂

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز