2789

🌹دیریریرییین🌹

میوه ای که "بمب ویتامین‌ها" لقب گرفته است😱

و سرشار از ویتامین های لازم برای بدن مانند ویتامین ث ، B، B1 و اسید فولیک است👌💪

افرررین اون میوه انبه#  ست 😁😍

یعنی عاااالیه کوچک و بزرگ هم نداره برای همه خوبه😊👌

مخصوصا اگر انبه خشک ما باشه 😜

این عکس انبه خشکمون هست که طعمشون عااالیه😋😋😋

😋😋و حالا #لواشک_انبه 😋  

خوردین تا حالا؟؟😍

بینظیرررره تازه تازه تولید شده😋😋😋😋

لواشکای ماهمه صد درصد از خود میوه هستن و هیچ افزودنی ندارن حتی شکر و نمک👌👌👌

عکس این دلبرم بالا میبینید😍😍❤️😋

پودر_انبه#   هم تولید میکنم واسه کوچولو هایی که نمیتونند انبه بخورن میشه داخل فرنی بستنی و.. بریزید و بدین نوش جان کنند بسیار مقوی و عالیه😍👌💪


انتخاب با شما👇

این خوراکیای خوشمزه و مفید رو انتخاب میکنید😍👌 یا تنقلات مضر پر از مواد نگهدارنده رو؟!😞

شماره تماس

09157112469

@Mivkhoshkha

@khanemivekhoshk

پیج اینستاگرامم ❤️😍


https://instagram.com/Khanemivekhoshk

تولید کننده انواع میوه خشک و لواشک خالص عسل و زعفران با کیفیت صادراتی ارسال به همه شهرها و خارج از کشور😍کانال تلگرام 👈 https://t.me/khanemivekhoshk  پیج اینستاگرام 09157112469👇 https://instagram.com/Khanemivekhoshk

پول ندارم😐🔪

تصور می کنم تو هر روز قشنگ تر می شوی و من هر روز عاشق تر،گویی همه اشعار و منظومه های عاشقانه را برای تو سروده اند عزیزم.کلمات حقیرند و من ناتوانم، ناتوان از گفتن این که چه اندازه تو را دوست دارم❤️🍓

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من عاشق انبه ام 

من یه دخترم...من دخترونگی هامو با هیچی عوض نمی کنم ...نه با تماشای فوتبال از تو ورزشگاه...نه با ازاد بودن و گشت زدنای نصف شبا...نه با هیچیه هیچی ...دنیای دخترونمو فقط یه دختر می تونه لمس کنه ... مرا دختر خانوم می نامند مضمونی که جذابیتش نفس گیر است...دنیای دخترانه من نه با شمع نه با عروسک معنا پیدا نمی کند ...و نه با اشک و افسون اما تمام این ها را در بر می گیرد ...من نه ضعیفم نه ناتوان چرا که خداوند مرا بدون خشونت و زور بازو می پسندد...اشک ریختن ضعف من نیست قدرت روح من است...ما دختریم مهم نیست چند سالمونه هرچقدر هم که بزرگ شده باشیم...وقتی یه جا پارک خلوت می بینیم میریم میشینیم رو تاب ...با بیشترین شتاب تاب می خوریم...وقتی اسباب بازی فروشی میبینیم وامیسیم پشت شیشه و دونه دونه عروسکا رو نگاه می کنیم ... جا مدادیمون عروسکیه و توش پر از مدادا و خودکارای رنگا رنگه ...وقتی پاستیل و شکلات و بستنی های رنگارنگ می بینیم لبامونو  جم می کنیم و می خوایم ...وقتی سوسک و عنکبوت می بینیم جیغ میزنیم و از سر کوله یکی بالا میریم ...روزی چند بار خودمون و تو ایینه نگاه می کنیم و جلوش اهنگ می خونیم و می رقصیم ...ما همینیم ...تو دختری گرون باش...سنگین باش...عاقل باش...قلبتو به هر کسی نده ...تنت رو به هر کسی نده...تو خانومی کن خدا هم برات خدایی کنه ... به سلامتی ما دخترا
تو یه تبلیغاتی خوبی میشی

☺️☺️☺️☺️☺️

تولید کننده انواع میوه خشک و لواشک خالص عسل و زعفران با کیفیت صادراتی ارسال به همه شهرها و خارج از کشور😍کانال تلگرام 👈 https://t.me/khanemivekhoshk  پیج اینستاگرام 09157112469👇 https://instagram.com/Khanemivekhoshk
پول ندارم😐🔪

پر برکت باشید الهی عزیزم

تولید کننده انواع میوه خشک و لواشک خالص عسل و زعفران با کیفیت صادراتی ارسال به همه شهرها و خارج از کشور😍کانال تلگرام 👈 https://t.me/khanemivekhoshk  پیج اینستاگرام 09157112469👇 https://instagram.com/Khanemivekhoshk
🤦‍♀️🤦‍♀️

🌹🌹🌹🌹

تولید کننده انواع میوه خشک و لواشک خالص عسل و زعفران با کیفیت صادراتی ارسال به همه شهرها و خارج از کشور😍کانال تلگرام 👈 https://t.me/khanemivekhoshk  پیج اینستاگرام 09157112469👇 https://instagram.com/Khanemivekhoshk
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کمک کنین

زیبا7826 | 40 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز