2789
عنوان

ماجرای دزد دیشب تو حیاط

| مشاهده متن کامل بحث + 1272 بازدید | 47 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دختر همسایمون شوهرش مسافرت بود کارگر شوهرش میدونسته چون رفت وامد داشته توخونه جای همه چی بلد بود زنه میبینع در باز میشه یه نفر میاد تو زنه خودشو میزنه به خواب اونم میاد گردنبندشو باز کنه زنه با سر میزنه تو سرش بعدم لگد میزنه اونجاش بعدم پرت میشه میکنه بیرونه زنه هیکلیه هیچی بعدش زنگ میزنه داداشش وقتی میان تودوربین نگاه ممیکنن میبینن  قبل اینکه بیاد توخونه روبند نداره ومیغهمن کارگرشونه

کاربری سوممه:) من خاک خورده سایتم از 94اینجام من پشمای صاحبمم خودش از عجایب نی نی سایت ریخته
دختر همسایمون شوهرش مسافرت بود کارگر شوهرش میدونسته چون رفت وامد داشته توخونه جای همه چی بلد بود زنه ...

شیرزن#   

  فــــــــاطــمه سادات هستم همــسر آقا حـــــامد و مــامـــان ســید میـــثــاق عزیزم  

وای خدا لعنتشون کنه هر جا میشنوی دزدی شده😣

واسه حل گره های زندگیم یه صلوات میفرستین .اللهم صل علی محمد وآل محمد وقتی تو امضاتون میزنین صلوات من میفرستم براتون فقط حال ندارم اعلام کنم😄❤ من مطمئنم خونه ام سه تا اتاق داره با یه حیاط که توش حوض داره  تابستونا میخوابیم داخلش😍و یه آشپزخونه ی بزرگ و خوشگل من تو اون خونه نفس میکشم وخوشحالم و بچه هام سالم وسلامت بزرگ میشن من مطمئنم خدایا کمکم کن 😍یا نُورُ یا بُرْهانُ، یا مُبینُ یا مُنیرُ، یا رَبِّ اکْفِنی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسأَلُکَ النَّجَاهَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ❤️بسم الله الرحمن الرحیم اَلحَمدُللهِ الّذی عَرَّفَنی نَفسَهُ وَ لَم یَترُکنی عُمیانَ القَلب اَلحَمدُلله الّذی جَعَلَنی مِن اُمَّهِ محمد صَلی الله عَلَیه وَ آله اَلحَمدلله ِ الّذی جعلً رِزقی فی یَدِه وَ لَم یَجعَلهُ فی اَیدی النّاس اَلحَمدللهِ الّذی سَتَرَ عُیوبی وَ عَورَتی وَ لَم یَفضَحنی بَینَ النّاسِ.❤️  ماشاالله ولا حول و لا قوه الا بالله❤️
وای خدا لعنتشون کنه هر جا میشنوی دزدی شده😣

باورت میشه تا ۱بح از ترس نخوابیدم. ساعت پنج داشت خوابم میرفت انقد استرس داشتم که تو چند لحظه خواب بیداری خوابای وحشتناک و بختکی دیدم

بخاطر گرونی دزدی خیلی زیاد شده،دست میکنن تو ماشین گوشی رو از دم گوش آدم میدزدن،خدا رحم کنه..

منم هر وقت تو ماشین از گوشی استفاده میکنم شیشه ها رو میدم بالا 😬😬😬😬

یک عدد ترکیده. کاربری دست دو نفره دوستان 🤦🤦🤦
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز