gogolche مدیر استارتر عضویت: 1398/08/14 تعداد پست: 14579 عنوان خارش گلو 283 بازدید | 22 پست گلوم يهو ي جوري شد انگار ميخاره ؛ ممكنه علائم كرونا باشه ؟ 1399/04/29 | 00:14 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
طوطططیا عضویت: 1396/05/21 تعداد پست: 4602 منم اینجوری شدم تبتو چک کن من چک کردم چند بار نرمال بود شبهای هجر گذراندیمو زنده ایم هنوز ...مارا به سخت جانی خود چنین گمان نبود
gogolche مدیر استارتر عضویت: 1398/08/14 تعداد پست: 14579 نه بابا حساسیت يهو اينجوري شد انگار گرفت گلوم و ميخاره ؛ دارم ميميرم از استرس
gogolche مدیر استارتر عضویت: 1398/08/14 تعداد پست: 14579 منم اینجوری شدم تبتو چک کن من چک کردم چند بار نرمال بود كرونا نبود ؟ يهو گلوم ي جوري شد و الان ميخاره
پارکر عضویت: 1398/05/07 تعداد پست: 8243 كرونا نبود ؟ يهو گلوم ي جوري شد و الان ميخاره اگه خربزه خوردی مال اونه
gogolche مدیر استارتر عضویت: 1398/08/14 تعداد پست: 14579 کرونا اولین علامت تب معمولا يعني اولش با سرفه و خارش گلو شروع نميشه ؟ امروز ب شدت استرس داشتم واس كرونا از اونم ميشه ؟
nafas4556 عضویت: 1398/11/10 تعداد پست: 4005 نه من بینی وگلوم میخاره حساسیت ،تب اولین علامت کروناس البته سرماخوردگیم تب داره،بدن درد وسرفه هم بعد دوسه روز میاد
طوطططیا عضویت: 1396/05/21 تعداد پست: 4602 كرونا نبود ؟ يهو گلوم ي جوري شد و الان ميخاره نمیدونم منم امروز اینجوری شدم انشاالله که نباشه دمنوش گرم زیاد بخور شبهای هجر گذراندیمو زنده ایم هنوز ...مارا به سخت جانی خود چنین گمان نبود
gogolche مدیر استارتر عضویت: 1398/08/14 تعداد پست: 14579 نه من بینی وگلوم میخاره حساسیت ،تب اولین علامت کروناس البته سرماخوردگیم تب داره،بدن درد وسرفه هم بعد ... از استرس دستام خيس عرق شده
nafas4556 عضویت: 1398/11/10 تعداد پست: 4005 نه اولش با تب تدریجی بعد ددسه روز سرفه هم اصافه میشه اگه تب داشتی نگران باش
gogolche مدیر استارتر عضویت: 1398/08/14 تعداد پست: 14579 نه اولش با تب تدریجی بعد ددسه روز سرفه هم اصافه میشه اگه تب داشتی نگران باش واي خيلي ترسيدم سرم داره گيج ميره