2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه اینو دراوردن تا زن برده خودشون کنند زن مطیع مساوی با زن فاقد شعور و تصمیم گیری

ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﺧﺘﻪ ﺍﻡ ..ﮔﺎﻫـﯽ ﺑﺎ ﮐﺴانی ﺳﺎﺧﺘﻪ!ﮔﺎﻫــﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ ...ﮔﺎﻫـــﯽ ﺑﺨﺸﯿﺪﻩ؛ ﮔﺎﻫﯽ ﻓﺮﯾﺐ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﻡ ... ﮔﺎﻫــﯽ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ!ﮔﺎﻫــﯽ ﺩﺭ ﺗﻨـــــــﻬﺎﯾﯽ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻡ ..ﺍﻣﺎ ﺣﺎﻝ؛ﺯﻣﺎﻧﺶ ﺭﺳـــﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﮕــﻮﯾﻢ : ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﻤــﺎﻡ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺩﺭﺱ "ﺁﻣﻮﺧــﺘﻪ ﺍﻡ "...ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺧﻮﺷﺤــﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﻡﻫﺴﺘﻢ ... ﺷﺎﯾﺪﺳﺎﺩﻩ ﺑﺎﺷﻢ ...اﻣﺎ ﺻﺎﺩﻗﻢ ..ﻣــــــﻦ ﺧﻮﺩﻡﻫﺴﺘﻢ ...!!ﻭ ﺍﯾﻦ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ ...🌼  

کی گفته؟ 

هر وقت خدا در شادی را به روی انسان می بندد در دیگری را باز می کند اما انسان آنقدر خیره به درهای بسته میشود که در باز را نمی بیند. هر اسمی گذاشتم نی نی سایت قبول نکرد😔

اره

ولی اون زن مطیع سیاستها داره.... 

از ان مترس که های و هو ددارد از ان بترس که سربه تو دارد(البته اینجا با دید مثبت بخونید) 

برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔

زن مطیع چیه؟ مگه حیوون خونگیه؟🤦🏻‍♀️

مادربزرگ مادرم زن قشنگی نبود اما مردم میگفتن مهره مار داره بعضیام میگفتن ساحره س. همه عاشقش میشدن. مرد و زن. مرید زیاد داشت، خیلی زیاد. هر جا مینشست همه جذبش میشدن. زیاد میدونست. عجیب بود. شوهرش انقدر عاشقش بود‌ که کور شده بود. چشمش فقط “خانوم” رو میدید. زندگی رو به پاش ریخت، جوونیشو ،عشقشو،مالشو. براش دیوان شعری هم گفت. تا “خانوم” غذا نمیخورد او‌ لب به غذا نمیزد تا “خانوم” تایید نمیکرد او هیچ کاری نمیکرد.” خانوم” که مرد دو روز و ده ساعت بعد او‌هم از غصه دنیا رو ترک کرد.............................من دنیا امدم. روزی روی پای پدرم نشسته بودم شیرین زبونی میکردم، پنج سالم بود. “خانوم”طولانی نگاهم کرده بود و به مادرم گفته بود: ساویس مهره مار داره...❄️💎                                      🤍من یک عدد غواصم🏊🏻‍♀️ دنیای زیر آب خیلی قشنگتر از دنیای روی آبه..🖤 🧜🏻‍♀️🐬🐋      امضام زندگیه خودمه.       

زنی که به شوهرش اقتدار بده، اطاعت فقط یه جنبه شه. اطاعتم به معنی عدم مخالفت یا نظر ندادن یا بی اراده بودن نیست

هوای خوب مثل زن خوب استهمیشه نیست. ..زمانی هم که هست, دیرپا نیست.مرد اما پایدار تر است.اگر بد باشد, می تواند مدت ها بد بماند و اگر خوب باشد, به این زودی بد نمی شود اما زن عوض می شود با بچه, سن, رژیم, حرف, ماه, بود و نبود آفتاب, وقت خوش...زن را باید پرستاری کرد با عشق،حال آن که مرد می تواند نیرومند تر شود اگر به او نفرت بورزند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792