2777
2789
عنوان

درد زیرشکم😭😭

140 بازدید | 18 پست

سلام دوستان..من یه روز از موعدم گذشته ولی زیر دلم ب اندازه گردو دردمیگیره میشینم.سمت راست دلم پایینش.راه میرم خوب میشه..بنظرتون از چیه اقدامم کردم وسط سیکل لکه بینی داشتم گفتن برا تخمک گذاریه.چیکار کنم؟؟کسی تجربه داره کسی بگه خیلی نگرانم😭😭😭ترشح سفید ودلدرد پری دارم

خدا بخواد همه چی میشه🤗🌷

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تا جایی که میدونم ترشح سفید عفونته .. دو سه روز اویشن دم کن با دارچین بخور اگه پری نشدی تست بده

پیجمو فالو کنید عشقا مرسی❤ sarina13762020.      9/9/99به همه ارزوهام میرسم و اونی که ازش بدم میاد به سزای عملش میرسه
تا جایی که میدونم ترشح سفید عفونته .. دو سه روز اویشن دم کن با دارچین بخور اگه پری نشدی تست بده

بدون بو.همش احساس پری میاد میرم چک میکنم هیچی نیس اصا خارش وسوزشیم ندارم

خدا بخواد همه چی میشه🤗🌷

منم چند روزه عقب انداختم دیشبم احساس میکردم دلم میلرزه😊😊😊

               بسم الله الرحمن الرحیم                                           میشه لطفا واسه سلامتی  من و دخترم صلوات بفرستید🥺🥺🥺🥺                                                                           خدایا خودت پشت و پناه زندگیم و من   و دخترم باش....اگ میشه یه صلوات مهمونم کنید...                           تیکر واسه تولد دخترمه 98/5/13 دنیا رو واسم زیبا کرد😍                                
مگه فردا دیگه😪خارج رحم نباشه😭

منم اینجوری بودم این ماه.طرف چپم درد میکرد ولی ۵ روز پیش ۲ روز درد کرد تموم شد

امروز هم موعدمه هر لحظه احساس پریود شدن دارم دل درد زیاد و ترشحات آبکی.امیدی ندارم باردار شده باشم.حس پریودیم خیلی زیاده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792