2737
2739
عنوان

همه منو تو حرف نزدن پسرم مقصر میدونن خستم 😭

| مشاهده متن کامل بحث + 446 بازدید | 32 پست

نمیدونم اون تصمیم خودته ولی ی دکتر میگفت بچه های ک دبر حرع میان طبعشون  سرده بهشون سردی ندین گرمی بخوره کم  کم خوب میشه 

روی صحبتیم با شمایی هست ڪه دارین روزهای سختیو تجربه میکنیدزندگی همیشه جای قشنگی نیست زندگی ی وقتایی خیلی بی رحمه و پر از آدماهای ناجور اونقدر بی رحم که باهر قدرتی هم که داشته باشی به زمین میزنتت ولی باید این باور رو داشته باشی که هردفعه زمین میخوری بتونی بلند شی مهم اینه قوی باشی و یک درس خوب بگیریم از اون و بلند شیم و باید بدونیم که روزهای بد و آدم های بد نیومدن که بمونن اومدن که درس بدن و تجربه شن ✌🏻❤❤❤🌹                              


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من دو تا بچه دارم پسرم با اینکه بچه اول بود ولی از ۹ ماهگی کلمه می‌گفت و یک سالگی خوب حرف میزد و دوسال شعر می‌خوند ولی دخترم الان ۲ سال و نیمه هست. حدود ۲۰ تا ۳۰ تا کلمه را بیشتر بلد نیست و منظورش را با اشاره می رسونه. همه چیز را هم کامل میفهمه و اشیا را کامل میشناسه. مثلا میگی برو کنترل تلویزیون را بیار یا برو از تو کابینت بشقاب بیار یا سفره و خلاصه هر چیزی، کامل بلده و میاره ولی نمیگه. یا وقتی بهش میگیم بگو شیر میگه خاو خاو یعنی صدای شیر. یا مثلاً میگیم بگو آبتین میگه دادا. 

اینها را گفتم که نگران نباشی. ربطی به رفتار شما نداره حرف نزدن بچتون. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز