2737
2739
عنوان

ذهن شفا بخش😍

| مشاهده متن کامل بحث + 9885 بازدید | 106 پست
اطلاعات من کاملا بروز است جواب شما راهم دادن در سطح من نیست چی تو خودت دیدی که فکر کردی اطلاعات من ک ...

عزیزم شما اگر واقعا فوق دکترایی وقتت رو چرا توی سایت میگذرونی و با اسم مستعار میای سایت؟😂

صرفا واسه مخاطبین گفتما

اخه ادم 4 سال لیسانس بگیره دو سال فوق 3 تا 5 سالم دکترا 

2 سالم فوق دکترا  خیلی باید بیکار باشه 

جدای از طرح و این حرفهاش خیلی باید علاف باشه وقتشو تو سایت بگذرونه

به هر حال روانشناس متخصص سایت موفق باشین

❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍
اطلاعات من کاملا بروز است جواب شما راهم دادن در سطح من نیست چی تو خودت دیدی که فکر کردی اطلاعات من ک ...

آدم های ترسو و توخالی تهدید میکنند

کسی که چیزی از خودش نداره دقیقا از بقیه وام میگیره تا خودش رو نشون بده

شما هم اگر یک درصد روانشناس باشید از اون آدم های بی خدا و پیغمبر و بی وجدان هستید که خون طرف رو توی شیشه میکنید و می بندینش به دارو، شخص رو به هزار درد و مرض دیگه مبتلا میکنید

چه روانشناس کشکی که علمش به روز نیست

یکم از خواب غفلت بیدار بشید بجای متهم کردن دیگران، یکم رشد کنید یکم بالا برید

برای دیگران آرزوی خیر کنید، بد نیست شما به یه روانشناس مراجعه کنید خانم دکترررررر

این اکانت حذف شده است


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ایموشن کد


معمولا آموخته های دوران کودکی بدون هیچ قید و شرطی همچنان تا آخر عمر همراه ما می مانند، آنچنان با ما درآمیخته اند که حتی متوجه آنها نمی شویم و یا اگر متوجه شدیم حتی جرات فکر کردن جهت تغییرشان را هم نداریم چه رسد به قدم برداشتن.


گاهی فکر می کنیم اگر فلان باور يا اعتقاد را رها کنم قطعا می ميرم یا سنگ می شوم یا بلای بدی بر سرم می آید! این را اکثرا ما تجربه کرده ایم.


ترس مانند طناب هایی است که بالن وجود ما را به زمین چسبانیده است، يا مانند زنجیرها با وزنه های سنگینی است که به پای ما بسته شده اند و قدرت حرکت را از ما گرفته اند.


در برخی مسائل بسیار بالغانه رفتار می کنیم اما در برخی موارد تبدیل می شویم به کودکی ۷ ساله یا کوچکتر، کودکی که حرف پدر و مادرش در آن مورد حکم قطعی و تغییر ناپذیر می نمود.


آنچه در اینجا سعی داریم بگوئیم اینست که دیوارهای ذهنی خود یا دگر ساخته را ببینید، آزادی پشت این دیوارهاست و تنها زمانی می توان آن را چشید که از این دیوارها گذر کنیم.


در ايموشن کد می توانیم این سوالات را بپرسیم:

کدام احساس گیرافتاده مانع بروز توانمندی های من شده است؟

کدام احساس گیرافتاده کیفیت زندگی مرا ضایع کرده است؟

کدام احساس گیرافتاده دست و پایم را برای رشد و تعالی بسته است؟

کدام احساس گیرافتاده مرا در روابطم، کارم، موفقیتم محدود ساخته است؟

و ...

و طبیعتا ممکن است چندین احساس برای هر یک از موارد بالا در ما گیرافتاده باشد. با آزاد کردن هر احساس یک قدم به سمت رهایی، شکوفایی و افزایش کیفیت زندگی برداریم.


❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍



احتمالا اکثر ما بدانیم خودتخريبى چرا و چگونه اتفاق می افتد.


وقتی فردی عزت نفس پایینی داشته باشد معمولا خود را لایق زندگی خوب، تشویق و تایید دیگران، داشتن امکانات و موقعیت های عالی و خوشبختی نمی داند، اگر تشویق شود از درون فریاد می زند بس کنید، من خوب نیستم و می ترسد دیگران بفهمند که او لایق این تشویق ها نیست هر چند نظر دیگران غیر از این باشد.


اگر از او بابت کارخوبی که برايتان انجام داده تشکر کنید، بجای پذیرش و تشکر از شما، سعی می کند کار خود را بی اهمیت جلوه دهد و معمولا می گوید: کاری نکردم، اصلا اهمیتی نداشت و ...


اگر اتفاقا با شخص مناسبی آشنا شود، اوایل رابطه خوب پیش می رود اما وقتی کمی رابطه جدی تر شود ناخودآگاه شروع به تخریب رابطه می کند، بدون آنکه بخواهد و بداند باعث ناراحتی شخص مقابل می شود و کاری می کند که شخص مقابل رابطه را ترک کند، از اول این باور را داشته که اگر او مرا بشناسد مرا ترک خواهد گفت و کارهایی می کند که این امر محقق شود و بیشتر باور می کند نالایق است و نمی تواند هرگز رابطه ی خوبی داشته باشد.


ما در ايموشن کد می آموزیم چگونه احساساتی که باعث این خودتخريبى می شوند را شناسایی و خنثی کنید تا بتوانید از موقعیت های خود بخوبی بهره ببرید و کیفیتی جدید را در زندگی خود تجربه کنید.

❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍
2728

انتقاد و احساسات گیرافتاده


همه ما احتمالا از انتقاد بیزاریم، هر چند بگوئیم لطفا از من انتقاد کنید اما در عمل رنجش و ناراحتی را تحمل خواهیم کرد و گاهی هم قادر به تحمل و پذیرش آن نیستیم.


وقتی کسی ما را مورد انتقاد قرار می دهد ناخودآگاه احساسات دوران کودکی بالا می آید، زمانی که هر انتقادی معنای خاصی داشت، اینکه "تو خوب نیستی" ، "تو ارزشمند نیستی" ، "تو اضافی هستی" و ... زنده شدن احساسات نامطلوب دوران کودکی موجب می شود ما نیز از نگاه کودک درون خود پاسخ دهیم، دچار رنجش شویم و حالمان بد شود چون دوباره حس می کنیم که خوب نیستیم.


یک راه حل اینست که متوجه این موضوع باشیم و خود را از وضعیت کودک به بالغ آورده و رفتاری بالغانه داشته باشیم و بین آن انتقاد و احساس دوران کودکی تفکیک قائل شویم که البته بدون اهاسازی احساسات گیرافتاده اندکی سخت می نماید.


در ایموشن کد می توانیم روی احساسات گیرافتاده دوران کودکی که موجب می شوند احساس کنیم خوب نیستیم کار کرده و آنها را آزاد کنیم. واکنش شدید امروز ما بواسطه لایه های احساسات منفی جمع شده از گذشته رخ می دهد و برداشتن آن لایه ها، اجازه رفتار معقول و متعادل تری را خواهد داد.

❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍

ما می ترسیم



از خوشبختی، از عاشق شدن، از دوست داشتن و دل سپردن، از شاد زندگی کردن و از داشتن بسیاری از نعمات ديگر.


چرا؟ اینها که همه عالی هستند، چرا باید بترسیم؟


چون خود را لایق نگاه داشتن آنها نمی دانیم و می ترسیم که آنها را از دست بدهیم.


اگر چیزی را تجربه نکرده باشیم، تا آخر عمر هم بدست نیاوریم اتفاقی نمی افتد چون اصلا متوجه اهمیت آن نمی شویم، اما اگر آنرا داشته باشیم، اگر گرمای عشق را بچشیم، اگر خود را در آغوش کسی که دوست داریم رها کنیم، اگر از رفاه و شادی برخوردار شویم اما فردا از دستش بدهیم دیگر نمی توانیم مثل قبل زندگی کنیم، به احتمال زیاد نابود می شویم.


چرا چنین است؟ چون عزت نفس کافی نداریم، خود را دوست نداریم، خود را لایق نمی دانیم، با کوله باری از تحقیرها و توهین ها بزرگ شده ایم و در ناخودآگاه ما ثبت شده اند، بدان ها دسترسی نداریم که تغييرشان دهیم، برای همین اکثرا خودمان زودتر خرابشان می کنیم. چه کنیم؟


جمله آخر نیاز به اصلاح دارد، به ناخودآگاه دسترسی داریم و می توانیم با علوم درمانگری تغییرش دهیم.

ذهن ما ۱۰% خودآگاهی و ۹۰% ناخودآگاهی است در نتیجه ۹۰% رفتارها، واکنش ها و تصمیم های ما نیز ناخودآگاهی هستند.


❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍

ايموشن کد


همانگونه که میدانید بخشی از ناخودآگاه ما با ناخودآگاه تمام بشر در اشتراک قرار دارد بنابراین تمام علوم، تجربه ها، احساسات و ... تمامی بشر برای هر کسی از طریق ناخودآگاه جمعی قابل دسترسی است.


اگر ما دچار ترس، وحشت، اضطراب و هر یک از احساسات منفی شویم بنحوی که این احساسات در بدن ما گیر بیافتد و باقی بماند، بر ناخودآگاه فردی و بعد ناخودآگاه جمعی اثر خواهد گذارد و آنرا از تعادل خارج می سازد.


حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم اینست که از ناخودآگاه خود (توسط تست عضله) بپرسیم: آیا احساس گیرافتاده ای در من وجود دارد که موجب آسیب و بر هم خوردن ناخودآگاه جمعی بشر شود؟


در تجربه های بدست آمده ترس، وحشت، اضطراب، احساس حقارت و ... نتیجه این تست بوده اند و آزاد نمودن این احساسات و در اولویت قرار دادن آرامش بشر خیر و برکاتی به همراه داشته است .

❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍
ايموشن کد همانگونه که میدانید بخشی از ناخودآگاه ما با ناخودآگاه تمام بشر در اشتراک قرار دارد بنا ...

سلام این اخرین مطلبی هست که گذاشتم چون این تاپیک برخلاف پر فایده بودنش هیچ کس بهش اهمیت نداد که من ادامه بدم اما خوشحالم که این تاپیک رو زدم شاید در اینده کسی بخونه و من باعث تحول زندگیش بشم 


❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍
2738
سلام این اخرین مطلبی هست که گذاشتم چون این تاپیک برخلاف پر فایده بودنش هیچ کس بهش اهمیت نداد که من ا ...

عزیزم مطالبش برا من واقعا سنگین بودن میشه یا با زبان ساده بهم بگین چجوری خودمو پاکسازی کنم یا اگه امکانش هست لطف کنین خودتون برام انجامش بدین

عزیزم مطالبش برا من واقعا سنگین بودن میشه یا با زبان ساده بهم بگین چجوری خودمو پاکسازی کنم یا اگه ام ...

گلم بخوای خودت انجام بدی کتاب و فیلمهاش رو باید از نت دانلود کنی و تمرین کنی اینجا من قصد معرفیشو داشتم فقط واسه همین فک کردین سنگینه

اگر میخواین من انجام بدم بیاین تل که بهتون نوبت بدم

❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍
من تل ندارم  😟هزینه داره؟!‌

بله عزیزم جلسه خصوصی هرینه داره ممکنه چندین جلسه هم طول بکشه 

اما کتاب و فیلمها رایگانه

❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687