2733
2734
عنوان

ذهن شفا بخش😍

9875 بازدید | 106 پست

سلام به همه دوستان گلم من تا الان تاپیکهای زیادی در زمینه قانون جذب اصولی زدم. اما چون قانون جذب چه اصولی چه غیر اصولیش در سایت زیاد دربارش حرف زده شده، تصمیم گرفتم من مطلب جدیدی رو بهتون بگم.

البته بگم اگر قانون جذب اصولی رو بلد نیستین حتما یادبگیرین .

و اما مطلبی که میخواستم بگم 

 درمان بیماریها و مشکلات جسمی و روحی از طریق علوم درمانگری هست.

علمی که من میخوام ازش حرف بزنم ایموشن کد و بادی کد هست .

ما در این علم میتونیم از طریق ضمیر ناخوداگاهمون مساله رو رفع میکنیم. تاکید میکنم این علوم جایگزین طب پزشکی نیست و مکمل هست و خیلیها نتایج فوق العاده ای رو ازش گرفتن.

میتونید نتایج بقیه عزیزان رو در این کانال ببینید

@emotion276


و من در این تاپیک مطالبی رو از کتابش براتون ارسال میکنم که باهاش بیشتر اشنا بشین.

به امید شادی و عشق و سلامتی و ثروت و ارامش روز افزون در زندگی هممون😍

❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍

تعادل عامل بسیار مهم و گمشده اکثر مردم امروزی هست، عوامل منفی مانند خاطرات سخت و عذاب آور، کمبودها و نقص های دوران کودکی، تحقيرها و فشارها، عقده ها و نیازها و دهها شاید هم صدها عامل دیگر موجب بر هم خوردن تعادل در جنبه های مختلف روحی روانی ذهنی و متعاقبا جسمی ما شده، آیا راهی هست بتوانیم دوباره به تعادل برگردیم؟

ایموشن کد


در این روش با پرسش هایی که از خود فرد می شود و پاسخ هایی که از ناخودآگاه وی دریافت می گردد به احساسات به دام افتاده از زمانهای قدیم، حتی از نسل های قبل می توان دست یافت و آنها را خنثی نمود، بدین وسیله ممکن است مشکلی که سال ها شخص یا خانواده ای را درگیر نموده برطرف و حتی مشکلات جسمانی را نيز برطرف نمود.

شاید یکی از دلایلی که گفته می شود برای آمرزش گذشتگان دعا کنید همین باشد، بدینوسیله ممکن است مشکلات امروز ما هم حل شود. همه ما وارث هستیم و خوبی ها و بدی های خود را نیز برای آیندگان به ارث می گذاریم.


"احساسات بدام افتاده" چیست؟

احساسات به دام افتاده انرژي منفی احساسی، ناشی از حوادث و یا صدمات گذشته است که ما هنوز با خودمان بهاطراف حمل می کنیم. احساسات به دام افتاده می تواند موجب انواع "علائم" شود. آنها می توانند مانع از پیداکردن عشق واقعی و شادي مردم شوند و حس انزوا و تنهایی ایجاد نمایند. به گفته دکتر بردلی نلسون ، احساسات بهدام افتاده از انرژي ساخته شده است، درست مثل بقیه بدن، و آنها می توانند بر بافت هاي فیزیکی تاثیربگذارند. احساسات به دام افتاده می تواند درد ، نقص و بیماري احتمالی ایجاد کند. علاوه بر این، احساسات به دامافتاده می توانند تاثیر بسیار زیادي بر نحوه تفکر، انتخاب هایی که می کنید و اینکه به چالش هاي روزانه چگونه

واکنش نشان می دهید ایجاد کند.


ايموشن کد (کد احساسی) بوسیله دکتر بردلی نلسون پزشک کایروپراکتیک (فن ماساژ وجابجا کردن ستون فقرات) کل نگر بوجود آمده است. کار دکتر نلسون بر پایه مبحث وقایع با بار احساسی که از گذشته در بدن بصورتاحساسات به دام افتاده ذخیره شده بنا شده است. این انرژي ها فضایی اشغال می کنند و ارتعاشات بدن را در جایی از بدن که گیر افتاده اند از شکل طبیعی خارجمی کنند، در نهایت نه تنها به سمت تخریب یک ارگان یا بافت در آن محدوده میرود بلکه عموما در کل بدن ایناتفاق می افتد. ایموشن کد کاملا انرژي احساسی یا "چمدان عاطفی" را از گذشته آزاد می کند.

دکتر بردلی نلسون مطرح می کند که توپی از انرژي منفی ( احساسات به دام افتاده ) اغلب مدفون شده اند. همانطورکه ما بصورت خلاصه در مورد این انرژي صحبت می کنیم، اغلب مدت زمانی که این احساس به دام افتاده مشخصمی شود و به سطح بدن می آید. من اعتقاد دارم که احساسات فقط مقداري "توجه" می خواهند. همانطور که ما درمورد آنها صحبت می کنیم، آنها را به بیرون آمدن فرا می خوانیم.

@emotion276

❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

یا خدااا بخونمش یعنی همه رو چشام درد میکنه تیکه تیکه میزاشتی خب فدات شم 🙁🙁🙁🙁🙁

هنوز ادامه داره😄

❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍
2731

ایموشن کد

قصد و نیت، شکل پر انرژی تفکر است. می توان احساسات بدام افتاده را تنها با قدرت نیت آزاد ساخت. معتقدم نیت آزاد کردن احساسات بدام افتاده حقیقتا مهمترین بخش معادله است.


همانطور که ما با کمبود و نقص در ویتامین ها مانند ویتامین C روبرو می شویم، در میدان الکترومغناطیسی بدن نیز ممکن است با کمبود و نقص روبرو شویم که این کمبود موجب بیماری می گردد، اصلاح این میدان به درمان بیماری منجر خواهد شد.

همانطور که می دانید در بدن ما جریان الکتریکی وجود دارد، برای مثال پیام های عصبی توسط جریان الکتریکی انتقال می یابد، مطابق شکل بر اساس قوانین فیزیک هر گاه جریان الکتریسیته (I) وجود داشته باشد میدان مغناطيسي (B) اطراف آن ایجاد می شود، تعادل در این میدان یعنی صحت عملکرد سیستم الکتریکی بدن.


ما در دریای هوش و انرژی غوطه ور هستیم، بانک اطلاعاتی عظیمی که آگاهی جمعی را شامل می شود. راههايي برای ارتباط با این منبع عظیم در ايموشن کد در دسترس شما قرار خواهد گرفت.


قلب هوش بی نظیری دارد، می تواند فکر کند، احساس کند و بیاد آورد.


عشق خالص ترین و دارای بالاترین ارتعاش نسبت به تمامي احساس هاست. عشق قویترین و معروفترین احساسی است که هم توسط قلب تولید می شود و هم توسط قلب دریافت می شود.

تجربیات تحقیقي پزشکی مکررا نشان می دهد وقتی احساس عشق و احترام نسبت به کسی داريم، اثر مثبت قابل اندازه گیری در بدن فرد بوجود می آید. وقتی عشق و احترام به سمت شما ارسال شود نیز اثر مثبت مشابهی در بدن شما رخ میدهد.

عشق خالص ترین و دارای بالاترین ارتعاش نسبت به تمامي احساس هاست. عشق قویترین و معروفترین احساسی است که هم توسط قلب تولید می شود و هم توسط قلب دریافت می شود.


وقتی در معرض انفجار هستید ایده خوبی است که در یک سنگر زیر زمینی مخفی شوید، اما زندگی نخواهید کرد، اگر در آن بمانید لذت و شگفتی زندگی بیرون را از دست خواهید داد. برای آنان که دور قلب خود دیوار دارند نیز چنین است.

ضروری است که احساسات گیرافتاده خود را مشخص و آزاد کنید، قبل از اینکه موجب آسیب بیشتری شود. وقتی آنها را رها کنید می توانید زندگی بهتری داشته باشید.


آیا زمان همه زخم ها را درمان می کند؟ شاید نه ...

بدن شما می تواند محل سکونت انرژی های مخفی احساسات قدیمی باشد، این ها زخم هایی هستند که زمان به تنهایی نمی تواند و نخواهد توانست درمان کند. آنها می توانند موجب رفتار و احساس متفاوتی در روابط ما حتی خراب کردن آن ها شوند.

@emotion276

❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍

ايموشن کد

وقتی در میدان الکترومغناطیسی قویتر از میدان خود قرار بگیریم میدان وجود ما متاثر از میدان قویتر یکسو می شود، گاهی این میدان قویتر تغییراتی فراتر از تصور ایجاد می کند، برای مثال دانشمندان در محفظه ای، نیرویی مغناطیسی یک میلیون برابر نیروی مغناطیسی زمين ایجاد کرده و قورباغه ای در آن قرار دادند، در این میدان جدید قورباغه در هوا معلق شد و پس از پایان آزمایش قورباغه فاقد هرگونه مشکلی بود، این امر در مورد ملخ یا گیاهان نیز پاسخ داد و اعتقاد بر این است اگر میدان به اندازه کافی قوی باشد این امر در مورد انسان نیز میسر خواهد بود.

چرا در کارها و برنامه ریزی ها، رکوردهای ورزشی، موفقیت هاي درسی و روابط ناتوان هستیم؟

جالب است بدانید احساسات بدام افتاده نه تنها نوع و سطح انرژی فرد را تغییر می دهد بلکه باعث تغییر رفتار وی نیز می گردد.

کافیست هر نوع احساسات و انرژی منفی و گیرافتاده را از بدن خود آزاد سازید، آنگاه خواهید دید همه چیز تغییر خواهد کرد، تغییر دنیای بیرون بخاطر تغییر دنیای درون شما رخ میدهد، معجزه خود شمائيد، خود را کشف کنید، شما پشت احساسات گيرافتاده که برخی از آنها بصورت موروثی به شما رسیده گم شده اید.

خود را بیابید، شما بی نظیر و منحصر بفرد هستید، گنجی هستيد پنهان.


یکی از پارامترهای موثر در درمان توسط روش ايموشن کد، نیت پاک و خالص، شکرگزاری و طلب کمک از خداوند متعال است. او همیشه حاضر است و به ما کمک می کند، فقط لازم است بخواهیم.

بپرسید تا پاسخ داده شود، بکوبید تا باز کرده شود.

@emotion276

❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍
2738

ايموشن کد

برای همه کسانی که فکر می کنند نمی توانند پس از سنی مشخص ازدواج کنند: 

با ایموشن کد و بادی کد احساسات گیر افتاده و عدم تعادلات رو رفع کنید


فرصت ها خود شما را خواهند يافت چون دیگر دیواری مانع آنها نیست.


❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍

ايموشن کد

وقتی از قلب خود احساس عشق و محبت نسبت به کسی ساطع می کنیم (طبق تحقیقات دانشمندان) او آن انرژی را دریافت می کند، در ناخودآگاه وی نیز اثر می گذارد، پس اگر برای کسی دعا می کنید با عشق و محبت دعا کنید تا انرژی مثبتی به سمت وی ارسال کنید و اثری مثبت و اگاهانه بگذاريد.



احساسات ما انتخاب هایمان را رقم می زنند، و احساسات علت رفتارهایی هستند که داریم، حال اگر این احساسات، احساسات گیرافتاده منفی باشند چه انتخابهايى خواهیم داشت؟ چه رفتاری از خود نشان ميدهيم؟

از کوزه همان برون تراود که در اوست.


تصمیم آگاهانه گرفتن بجای اجازه به الگوهای قدیمی ناخودآگاه (که بواسطه مسائل موروثی، اتفاقات منفی، باورها و رفتارهای غلط دیگران در ما جای گرفته) برای اجرا شدن، انتخاب رشد و نمو کردن است.


دنياي بیرون شما تصویری از دنیای درون شماست، آنچه بيانديشيد در بیرون ظهور می کند، ارتعاشات بسیار قوی افکارتان چیزهایی با ارتعاش مشابه را جذب می کند، مجدد به این ضرب المثل می رسیم که از کوزه همان برون تراود که در اوست.

برای آنکه در این کوزه چیزهای پاک و سالم بریزیم می بایست اول آنرا از افکار، باورها، احساسات گیر افتاده و انرژی های منفی خالی کنیم. ايموشن کد شاید بهترین روش شناخته شده فعلی برای این پاکسازی باشد.



هر ضربه ی سختي که بر بدن وارد می شود تنشی را بدان انتقال می دهد و در بدن ذخیره می شود، برای مثال آنان که در ورزش های رزمی مدام ضربه بر بدن خود و دیگری وارد می کنند، این تنش ها را ایجاد و ذخیره می کنند، تا وقتی جوان هستند و قوی این تنش ها رخ نمی نماید اما وقتی بدن شروع به ضعیف شدن می کند تنش ها آشکار شده و تعادل فرد را بهم می زنند.


نیت، خواست و اراده شما برای درمان و شفای ديگران وقتی با دعا و طلب یاری از حضرت حق همراه می گردد و ابزار و علم روش ايموشن کد همراه شما می گردد آنوقت معجزه دور از دسترس نیست. آنچه نیاز دارید تمرین است که موجب اعتماد و ایمان شما مي گردد، لذتی وصف ناشدنی را تجربه خواهید کرد سپس به شفاي مردم معتاد خواهید شد


❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍
ای کاش به جای متن گذاشتن از زبون خودت و به زبون راحت تری توضیح میدادی

 زبون راحت تر بخوام بگم

انرژی احساسات منفی در بدن ما  گیر میوفتن و باعث مشکلاتی در زندگی ما میشن. رفع این احساسات از طریق ضمیر ناخوداگاه باعث رفع مشکلات جسمی و ذهنی میشه 


❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍
ای کاش به جای متن گذاشتن از زبون خودت و به زبون راحت تری توضیح میدادی

متنها رو میذارم که علمی با این روش اسنا بشین😄 اگر سوالی دارین بپرسین جواب میدم حتما

❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍

ايموشن کد

شاید عجیب بنظر برسد اما ناخودآگاه می تواند جهان انرژی را به هر شکلی بسازد و برای آن واقعی تر از هر چیزی است، در ايموشن کد با این جهان انرژیکى کار می کنیم و بدان سر و سامان میدهیم.


شاید همه تجربه کرده ایم که نوزادی یا کودکی از مشکلی رنج می برد، شاید مشکل وی بخاطر احساسی گیرافتاده باشد که باعث بر هم خوردن تعادل او شده است اما نمی توانیم بفهمیم مشکل از کجاست چرا که توان سخن گفتن ندارد اما در ايموشن کد روشهایی برای تست آنها وجود دارد و می توانیم احساسات گیرافتاده آنان را تعيين و آزاد نمائیم. تاثیرات ايموشن کد بر کودکان می تواند از نظر ما اعجاب انگیز باشد.


آیا می دانید با ایموشن کد می توانید به حل مشکلات و بیماریهای افرادی که در کما هستند یا از نظر ذهنی عقب مانده هستند یا آنان که دچار آلزایمر شده اند کمک کنید؟ شاید ارتباط ذهن خودآگاه آنها قطع شده باشد اما ذهن ناخودآگاه آنها همیشه بیدار و هوشیار است و این جایی است که می توانیم به این دسته از افراد کمک کنیم.

❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍


ايموشن کد دریچه ای به جهانی وسیع و پهناور را نشان می دهد، هر که از این در بگذرد به یکباره خواهد دید علومی که در گذشته آموخته را می تواند به شیوه ای جدید و عملی پیاده سازد و حتی آنچه تا دیروز با سختی انجام میداد را براحتی اجرا نماید.

به گفته دکتر بردلی نلسون ايموشن کد هدیه ای از عالم بالاست. گویا چنین است.


پیش از اینکه ارتعاشات موجود در فضا و دیگران به ما برسد، این ارتعاشات افکار و احساسات ما هست که در ما اثر می گذارد و دریافتش می کنيم.

انتخاب با خود ما هست.

افکار سیاه ، احتمالات منفی، در مورد دیگران و خودمان یا افکار سفید؟

افکار و احساسات نوع ارتعاشات ما را نشان می دهد.

هر نوع ارتعاشی از ما منتشر شود، دانه هایی است که در هستی می کاریم و دیر یا زود، خواه یا ناخواه، حاصل آن را برداشت می کنیم.

پر خاشگري امروز ما، مربوط به افکار و احساساتی است که این چند روز، هفته، ماه ، سال اخیر در ذهن پرورش داده ایم، و هیچ ربطی به حرف و رفتار و افکار و احساسات و اعمال دیگری ندارد.

خودمان تجربه کرده ایم، وقتی افکار و احساسات سفید و خوب داریم،، رفتار و سخن و اعمال دیگران را حتی ممکن است با شوخی و خنده و بی تفاوتی بگذرانیم. صبر و بردباری مان بیشتر می شود. گذشت و بخشش و مهر و شفقت مان بیشتر می شود.


❤آرامش از من آغاز میشود.❤خدایا ازت ممنونم که منو با قوانین الهیت اشنا کردی😍
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز