2789
عنوان

این کیف و کفش رو اینترنتی خریدم؟خوشکله؟

| مشاهده متن کامل بحث + 617 بازدید | 43 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نی نی یارمنو نترکون لطفا کاربریم رولازم دارم یااول اخطارچیزی بده ....چرابزایم پسری،جاموبندازه پشت دری،روم بکشه پالون خری،عروسم بگه جادوگری.....میزایم دختری جاموبندازه توپنج دری،روم بکشه لاف زری،دامادم بگه تاج سری  

قشنگه همه رنگی میشه ست کرد باهاش منتها چون گل گلین چیزایی ک باهاشون میپوشی ساده وتک رنگ باشن

مسخِ افیونیِ افسانه یِ اصحابِ کدامینْ غاری؟!___[باورکن من کاربر قدیمیم ،اوشون ب دلایل نامعلومی کاربری قبلیمو پوکونده😐]
خب تو عکس خودش ست کرده دیگه....

باور کن خودم خیلی زیاد سیاه پوشیدم برای همینه...تابستونم هست دیگه سیاه گرمه

گفتم شاید به چیز دیگه  ایم هم بیاد

این سایت واسه همه کیف و کفشا سیاه گزاشته🙄

😘😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز