2777
2789

من همش نگران بودم الان داری چیکار میکنی مرسی که از نگرانی درم اوردی

دوستان لطفا دعا کنید زودتر همسایه امام رضای مهربونم بشم میخوام تا آخر عمر زیر سایه پر مهرشون زندگی کنم😍دعام کنید منم قول میدم هر دفعه رفتم حرم به نیابت از همتون نماز زیارت بخونم🥰همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا❤️  آقا جونم نمیشود که مرا پیش خود نگه داری ؟کنار گنبد زردت میان کفترها😢به وصل خود دوائی کن دل دیوانه مارا💚

به حول قوه الهی یه تاپیک دیگه هم بزنی از شرت خلاص میشیم فعلا  

  °دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ                                                     ‌   ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ°

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

به حول قوه الهی یه تاپیک دیگه هم بزنی از شرت خلاص میشیم فعلا    

باید بگم ک نزدیک ۱۲ شبه 

خدا هم جدیدا یاد گرفته سین میکنه جواب نمیده😐/           The one who loves you, says it once and proves it ten times!                         کسی که دوستت داره ۱ بار بهت میگه 

الان شبه و من دارم بهت میگم

عقده# ای

اگر به جای گفتن :دیوار موش دارد و موش گوش دارد ،بگوییم :ملائکه در حال نوشتن هستند …نسلی از ما متولد خواهد شد که به جای مراقبت مردم ،« مراقبت الله » را در نظر دارد!قصه از جایی تلخ شروع شد که در گوش یکدیگر با عصبانیت خواندیم :بچه را ول کردی به امان خداماشین را ول کردی به امان خداخانه را ول کردی به امان خداو اینطور شد که « امان خدا» شد ؛ مظهر ناامنی !ای کاش میدانستیم امن ترین جای عالم ، امان خداست….
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز