سفیدبرفی56 مدیر عضویت: 1397/10/28 تعداد پست: 168 عنوان لک صورت | مشاهده متن کامل بحث + 555 بازدید | 32 پست پوست صورتم از چند قسمت لک داره چند مارک کرم روشن کننده استفاده کردم ولی بی فایده لیزر هم میگه 40 تا 80 درصد جواب میده چه کار کنم خسته شدم 1399/04/10 | 23:30 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سفیدبرفی56 مدیر استارتر عضویت: 1397/10/28 تعداد پست: 168 فقد اینکه خیلی باید رعایت کنید نور نخوره ب پوستتون ولی مطمعن باشید سری ماه اثر پ ... بیرون نرم اصلا خیلی سخته
196650 عضویت: 1398/12/12 تعداد پست: 2829 هنوز کاملا پاک نشده پس.من کرم ساینسکین استفاده کردم 5 ماه ولی تا زمانی که استفاده کردم خوب بود منم خ ... من راضی ام پوستم خیلی بهتر شده بجز ضد افتاب هیچ کرم پودری هم نمیزنم ب پوستم
196650 عضویت: 1398/12/12 تعداد پست: 2829 بیرون نرم اصلا خیلی سخته چرا برو ولی حتمن ی رب قبل اینکه بری بیرون ضد افتاب بزنکلاه نقاب دار استفاده کن
سفیدبرفی56 مدیر استارتر عضویت: 1397/10/28 تعداد پست: 168 چرا برو ولی حتمن ی رب قبل اینکه بری بیرون ضد افتاب بزن کلاه نقاب دار استفاده کن ضد آفتاب من سی گل گرفتم شما چی می زنید
سفیدبرفی56 مدیر استارتر عضویت: 1397/10/28 تعداد پست: 168 چرا برو ولی حتمن ی رب قبل اینکه بری بیرون ضد افتاب بزن کلاه نقاب دار استفاده کن فردا می خرم
196650 عضویت: 1398/12/12 تعداد پست: 2829 بیرون نرم اصلا خیلی سخته حتی شبا هم زیر نور چراع مهتابی باید ضد افتاب بزنیموقع خاب هم پماد خاستی بزنی صورت تمیز باشعهوتو تاریکی بزن پماد نور نخوره مثل کرم هم نمال ب پوست روی پوست بمال خودش جذب پوست میشه
سفیدبرفی56 مدیر استارتر عضویت: 1397/10/28 تعداد پست: 168 حتی شبا هم زیر نور چراع مهتابی باید ضد افتاب بزنی موقع خاب هم پماد خاستی بزنی صورت تمیز باشعه وتو ... باشه ممنون خیلی لطف کردی انشاءالله نتیجه بخشه
196650 عضویت: 1398/12/12 تعداد پست: 2829 فردا می خرم قیمتشم ارزون پنج یا شش هزار تومنفقد رعایت یادت نره از نور دوری کن مدتی من ک همش تو تاریکی ام بیشتر ضد افتاب خوب بگیر
سفیدبرفی56 مدیر استارتر عضویت: 1397/10/28 تعداد پست: 168 قیمتشم ارزون پنج یا شش هزار تومن فقد رعایت یادت نره از نور دوری کن مدتی من ک همش تو ت ... شما چی گرفتید
196650 عضویت: 1398/12/12 تعداد پست: 2829 باشه ممنون خیلی لطف کردی انشاءالله نتیجه بخشه من لکم افتضاح بود تابلو بریده بودم دیگه افسرده با این پماد پوستم روشن شد لکامم خیلی کم رنگ دوماه دیگه بزنم درس میشهتاثیرش شش ماه مداوم شب بزن روزم تو تاریکی بودی بزن
سفیدبرفی56 مدیر استارتر عضویت: 1397/10/28 تعداد پست: 168 من لکم افتضاح بود تابلو بریده بودم دیگه افسرده با این پماد پوستم روشن شد لکامم ... منم پوست صورتم خیلی سفیده فکر کن با لک پر رنگ قهوهای چی میشه
196650 عضویت: 1398/12/12 تعداد پست: 2829 منم پوست صورتم خیلی سفیده فکر کن با لک پر رنگ قهوهای چی میشه بگیرید ی ماه استفاده کنید جواب گرفتید ادامه بدید
196650 عضویت: 1398/12/12 تعداد پست: 2829 ضد آفتاب رو میگم اهاAvene رنگ پوست من راضی ام فقدموقعی ک تو افتابی ۴ ساعت ی بار تمدید کن ضد افتاب