2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قسمتت نیست ما یه فامیل داریم هی میزاد یکیش پسر شه نمیشه دوتام انداخته 😑

وای چقد بی رحمه

باور کن خدا بهش نمیده اینقده که قصی القلبه

من دوس دارم آدم خوبی باشم متاسفانه زبونم یاری نمیکنه😁...تیکر یکسالگی فندق مامان..مامان جان انشالله بیاد اون روزی که دامادیتو. فارغ التحصیلیتو. موفقیتت تو اون عرصه ای که خودت دوس داری رو ببینیم منو بابایی...خوشگلا یه صلوات مهمونم کنید . بعدش بگید تامنم براتون صلوات بفرستم♥️♥️🥰
اولی پسره دومی رو دختر میخوام چون کلا دوتا میخوام دوست دارم از هردو داشته باشم ربسک نمیخوام کنم

کار خوبی میکنی

من دوس دارم آدم خوبی باشم متاسفانه زبونم یاری نمیکنه😁...تیکر یکسالگی فندق مامان..مامان جان انشالله بیاد اون روزی که دامادیتو. فارغ التحصیلیتو. موفقیتت تو اون عرصه ای که خودت دوس داری رو ببینیم منو بابایی...خوشگلا یه صلوات مهمونم کنید . بعدش بگید تامنم براتون صلوات بفرستم♥️♥️🥰
الانم حاملس اون یکی بچه هاشم دخترن 

چن تا بچه داره

من دوس دارم آدم خوبی باشم متاسفانه زبونم یاری نمیکنه😁...تیکر یکسالگی فندق مامان..مامان جان انشالله بیاد اون روزی که دامادیتو. فارغ التحصیلیتو. موفقیتت تو اون عرصه ای که خودت دوس داری رو ببینیم منو بابایی...خوشگلا یه صلوات مهمونم کنید . بعدش بگید تامنم براتون صلوات بفرستم♥️♥️🥰
ایشالله هر چی خیره برات پیش بیاد گلم. من دوتا پسر دارم. و یه دختر یک ماهه

وای خدا چیکار کردی؟ شناسی باردار شدی دختر شد؟ خداحفظش کنه. 

یه روز اینجا مینویسم ک بالاخره لکنت زبان پسرم خوب خوب شده 💜.....خدای مهربونم شکرت که بعد سه سال لکنت پسرم خوب شد🥰
سر سومی لوله هامو بستن

قربونت برم خدا خواسته دیگه!خداروشکر کن برا گل پسرات.حتما صلاحت این بوده.

من مادر نميشوم تا فرزندم  را عصاى دستم كنم...من مادر نميشوم تا پيري و كورى ام را به فرزندم تحميل كنم....من مادرنميشوم تا بهاي قطره شيرى كه به كودكم داده ام پس بگيرم....من مادر نميشوم تا فرزندو وابسته و بيمار تربيت كنم و افتخار كنم به اينكه فرزندم مرا بر همسرش ترجيح ميدهد....من مادري بيمار نيستم...من مادر ميشوم تا انسانى سالم و مستقل تربيت كنم،مادرميشوم تا انسانيت را  به فرزندم بياموزم.انسانى قوى و درستكار  و خوشبخت....كودكم وظيفه اي در قبال من ندارد....بلكه من مادر او هستم و موظف به خوشبخت كردن فرزندم 
وای خدا چیکار کردی؟ شناسی باردار شدی دختر شد؟ خداحفظش کنه. 

خدا خواسته شد عزبزم اصلا سومیرو نمیخواستیم پسرام بزرگن 12و شش ساله.

اصلا باردار شدم خودم باورم نشد از بس مراقب بودیم 

میشه برای سلامتی دخترم صلوات بفرستین
خدا خواسته شد عزبزم اصلا سومیرو نمیخواستیم پسرام بزرگن 12و شش ساله. اصلا باردار شدم خودم باورم نشد ...

خدا هرسه تاش نگه داره واست گلم

یه روز اینجا مینویسم ک بالاخره لکنت زبان پسرم خوب خوب شده 💜.....خدای مهربونم شکرت که بعد سه سال لکنت پسرم خوب شد🥰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز