2789
عنوان

قصد ازدواج ندارد.

299 بازدید | 12 پست

سلام علی هستم ۳۲ ساله از  اصفهان

کسی رو که دوست دارم ، علاقه مندیم رو بهش گفتم. ۲۶ سال

اما می‌گه قصد ازدواج ندارد. 

طبق اطلاعاتی که بدست اوردم خواستگار های قبلی را هم به همین دلیل رد کرده است.

 چه کار کنم؟  همه فرضیات رو در نظر میشه گرفت

شاید یکی دیگه رو میخواد و برای همین رد میکنه(طبق شناخت بعید میدونم). شاید مشکلات خانوادگی مثل فشار برای مراسم و جهزیه داشته باشد. شاید مشکلات نظیر ازدواج نکردن افراد دیگر خانواده باشد


همه اینها رو در نظر گرفتم.حالا میخوام ازش دلایل قصد نداشتن رو بدونم. طوری که جواب بده. 

سلام علی 

علی حتما ازت خوشش نیومده معیارش چیز دیگس

دلت را بتکان ٫اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند فقط از لابه لای اشتباه هایت یک تجربه را بکش بیرون قاب کن و بزن به دیوار دلت ٫اشتباه کردن ،اشتباه نیست ٫در اشتباه ماندن اشتباه است 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام 

با خودشون صحبت کنید

سن هر دو برای صحبت منطقی مناسب هست، دلیلش رو جز خانم شخص دیگری نمیدونه. پس بهتره به جای فرضیه سازی از خودشون سؤال کنید 


مانا باشید


✔️ ⁩از آنِ خودت باش که ارزنده ترینی✔️⁩                      

مشاور برین یا مجازی کمکتون کنن

یک روانشناس انقلابی 🍃🌹

#محسن_پوراحمد_خمینی

✅ کارشناس و مشاور خانواده

💓 ثبت نام کلاسها
@hamsaranclass

💓 مشاوره رایگان#  
@hamsaranekhoub

💓 مشاوره #خصوصی
@moshaverehh

سعی میکنم عاقلانه و دلسوزانه جواب بدم..چون ما برای جوابهایی ک اینجا ب دیگران میدیم در پیشگاه خدا جوابگو خواهیم بود..دوست عزیز راهکار نداری ساکت باش..با حرفات گند ب زندگی مردم نزن

یه مدت  دورو برش نرو اگه دوست داشته باشه خودش یه بهونه پیدا میکنه دوباره برگردی

Humanity is a religion in its own right, one with very few follانسانیت خود به تنهایی یک دین است که پیروان چندانی ندارد                 خواهشا بامن بحث دینی و سیاسی نکنید که بد قاطیم😕👊     با تشکر

يا شما رو نميپسنده حالا به هر دليلي

شما معيارهاشو نداريد

و يا اينكه واقعا قصد ازدواج نداره.اهداف ديگه اي براي خودش داره

منم ٣٠ سالمه خواستگار داشتم و دارم و همه رو رد ميكنم. قصد ازدواج ندارم. 

سعی کن دلیلشو بدونی اگه منطقی نبود مثلا بهانه آورد میتونی رو تصمیمت پافشاری کنی حالا هر مدلی که بلدی و میتونی ولی اگه منطقی بود مثلا گفت خوشم نمیاد ازت یا یه دلیل دیگه بنظرم دیگه کاری ازت برنمیاد و پا فشاری هم به درد نمیخوره

_صبر کن باران بگیرد میروم/یا که پایم جان بگیرد میروم/صبر کن من بغض دارم اندکی/گریه ام پایان بگیرد میروم/آبرویم میرود با چشم تر/صبر کن باران بگیرد میروم... دانشجوی روانشناسی🫀🧠

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز