2789
عنوان

آبروریزی شدیییید چیکار کنم

| مشاهده متن کامل بحث + 1798 بازدید | 106 پست

پست اول چرا ننوشتی یه باره 😐

سلام 😂😂😂نمیدونم چی بنویسم 😂😂اسمم آش دوغه 😂😂پروفایلم دوتا قابلمه هست دلت خواست بگو 😂😋نگید چرا زرد بعضی جاها زرد درست میکنن 😂دیدار یار عاشق دانی چه ذوق دارد مانند ابری که دربیابان برتشنه ای ببارد 😂نمیدونم چرا یه دفعه این شعر اومد تو ذهنم 😂من مدافع مادرشوهر وخواهرشوهرم 😂😂فرارررررررر💃💃💃💃💃💃الکی گفتم 😂😂😂😋آخه اینجا همه طرفدار عروسن 😂ولی من طرفدار حقم .دوستدار شما آش دوغ 😂💖💔راستی عکس پروفایلم از خودم نیست از اینترنت گرفتم 😂اگ شاد شدی یه صلوات بفرس😛😛😛کجا بفرستو وبرو 🤣

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پریروز مامانم رفت خونه مامانش یه شهر دیگه تو این مدت دوستم شبها پیشم میموند

اها پول رو گذاشت زیر فرشتون و تو نمیدونستی 😁

‏همه فکر میکنن من رازدارم ولی واقعیت اینکه من یادم میره چی گفتین🤦🏻‍♂️😂
پست اول چرا ننوشتی یه باره 😐

این موضوع هیچوقت حل نمیشه

بهار بود و تو بودی و عشق بود و امید بهار رفت و تو رفتی و هر چه بود گذشت. امیرم عزیزترینم عشق جاودانی من دلم بینهایت برات تنگ شده زود به زود بیا به خوابم دوستت دارم برادر نازنینم خیلی جات خالیه..

کار اینترنتی در منزل خودتون

شرکت آیاز ۲۰ نفر رو برای کار های اینترنتی استخدام میکنه برای توضیحات بیشتر و استخدام به ایدی زیر در تلگرام پیام بدین

@estekhdam_ayaz

با عکس و اهنگ  خودتون فیلم ادیت میزنم...تاپیک اخرمو ببینید 

بعدش به دوستم پیام دادم که چرا اینطوری بودن و اینکه از ما ناراحت بودن اونم گفت توضیح میدم بعد گفت اره ناراحت شدن واینا بعدم گفته بودن میخوان قطع رابطه کنن

این موضوع هیچوقت حل نمیشه

نمیدونم چرابه چه دلیل اینجوره واقعا

سلام 😂😂😂نمیدونم چی بنویسم 😂😂اسمم آش دوغه 😂😂پروفایلم دوتا قابلمه هست دلت خواست بگو 😂😋نگید چرا زرد بعضی جاها زرد درست میکنن 😂دیدار یار عاشق دانی چه ذوق دارد مانند ابری که دربیابان برتشنه ای ببارد 😂نمیدونم چرا یه دفعه این شعر اومد تو ذهنم 😂من مدافع مادرشوهر وخواهرشوهرم 😂😂فرارررررررر💃💃💃💃💃💃الکی گفتم 😂😂😂😋آخه اینجا همه طرفدار عروسن 😂ولی من طرفدار حقم .دوستدار شما آش دوغ 😂💖💔راستی عکس پروفایلم از خودم نیست از اینترنت گرفتم 😂اگ شاد شدی یه صلوات بفرس😛😛😛کجا بفرستو وبرو 🤣
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اتاق عمل

chgrsch | 9 دقیقه پیش

خدایا منو بکش

448909 | 10 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز