2777
2789
عنوان

خرید خونه

| مشاهده متن کامل بحث + 303 بازدید | 28 پست

از بنگاه بپرسی بهتره بسپار بهشون موردای بهتری پیشنهاد میکنن 

💕فدای سرت  اگر آنچه میخواستی نشد. اگر چرخ دنیابا چرختو نمیچرخد .تو چایت را بنوش☕روی ایوان خانه مادربزرگت بنشین و با او گپ بزن.میتوانی غرور را کنار بگذاری و عشق زندگیت را به یک شام دونفره دعوت کنی.❤️برای پرنده ها🕊️ دانه بریزی و بعد، از دیدن نوک زدن آنها به دانه های گندم🌾 لذت ببری.میشود دقایقی را برای مادرت ❤️کنار بگذاری و چند لحظه را در آغوش او سپری کنی میبینی که چقدر آرام بخش است.میشود از زندگی لذت برد .میشود از ثانیه ها 🕰️نهایت استفاده را کرد.مگر چقدر عمر میکنیم که بخواهیم آن را هم صرف سروکله زدن با این و آن بکنیم و از شکل راه رفتن همراهمان تا آبی بودن رنگ آسمانو گردی زمین 🌏ایراد بگیریم چه خوب میشد اگر میتوانستیم به زمین و زمان گیر ندهیم و سخت نگیریم.خوب میشد اگر زندگی میکردیم نه فقط نفس  میکشیدیم !😍😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منظورم ۵ سال ساخت یا ۳ سال ساخته

فکر نمی‌کنم

ولی بازم برو بگرد توی دیوارم‌ فکر کنم میزنه قیمت‌ها رو

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

یکی از اقواممون دنبال خونه است برلی خرید یه مورد پیدا کرده تو دامپزشکی ( نمیدونم کجای تهرانه) بدون پارکینگ و بدون آسانسور ۵۸ متری گفته ۷۵۰ تومن😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

متاسفانه قیمتارو حذف کردن بخاطر قوانین

تو قسمت چت پیام بزار. 

بعضیاشون بنگاه هستن میگن مورد دارن یا نه. باید خیلی بگردی. مملکت نیست که ....

مهربان باشیم. با خودمان با پرندگان حیوانات با گلها و درختان با زمین با سالخوردگان و کودکان دنیا زیباتر میشود
میتونی درخواستی آگهی بزنی بنویس با نقدینگی حدودا ۱۲۰۰ متقاضی خرید واحدی با این شرایط در این مناطق ه ...

فکر خوبیه. چند بار آگهی اینجوری دیدم

مهربان باشیم. با خودمان با پرندگان حیوانات با گلها و درختان با زمین با سالخوردگان و کودکان دنیا زیباتر میشود
یکی از اقواممون دنبال خونه است برلی خرید یه مورد پیدا کرده تو دامپزشکی ( نمیدونم کجای تهرانه) بدون پ ...

حوالی آزادی به سمت جنوب گمانم

مهربان باشیم. با خودمان با پرندگان حیوانات با گلها و درختان با زمین با سالخوردگان و کودکان دنیا زیباتر میشود
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز