banmhaniii مدیر استارتر عضویت: 1398/10/09 تعداد پست: 477 عنوان سهم خریدم 337 بازدید | 40 پست سلام سهمذسفارش دادم ولی موجودیمو تو بلوکه نشون میده چیکار کنم 1399/04/07 | 10:07 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
samanehjon عضویت: 1397/02/04 تعداد پست: 7906 اون درست میشه نهایت تا دو روز درس میشهبازار وا نشده که😕یعنی الان وا شد ولی نمیره تو برنامه
maryamh92 عضویت: 1397/03/30 تعداد پست: 932 چندساعت دیگه درست میشه نگران نباش، سهمت میاد تو پرتفو موجودیتم که تو بلوکه ست آزاد میکنه برای انجام چیزهایی که نداشته ای باید کارهایی را انجام دهی که قبلا هرگز تجربه نکردی🤩🥰
نورابهار عضویت: 1397/04/28 تعداد پست: 1360 چون هنوز ثبت سفارش شده و نخریده هنوز . اگه بخره میره تو پرتفویت زندگیم : طاها♥️♥️♥️بهار
سهد عضویت: 1396/08/11 تعداد پست: 8106 بورس پارسیان چی ؟؟ هیچ تعهدی نمیتونه آدمها رو کنار هم نگهداره مگر این که دلشون به بودن باشه
maryamh92 عضویت: 1397/03/30 تعداد پست: 932 اون درست میشه نهایت تا دو روز درس میشه بازار وا نشده که😕یعنی الان وا شد ولی نمیره تو برنامه نمیدونم چرا امروز انقدر کنده!!!هسته رو کی میخوان تقویت کنند که مردم اینهمه به عذاب نباشن خدا میدونه برای انجام چیزهایی که نداشته ای باید کارهایی را انجام دهی که قبلا هرگز تجربه نکردی🤩🥰
وروره_جادو عضویت: 1398/08/23 تعداد پست: 901 از آقای بورسی بپرس کی هست ؟ من چنتا سوال دارم ازشون راجع ب بورس
نورابهار عضویت: 1397/04/28 تعداد پست: 1360 اون درست میشه نهایت تا دو روز درس میشه بازار وا نشده که😕یعنی الان وا شد ولی نمیره تو برنامه ایزی تریدر داری؟ اصن باز نمیکنه مال من زندگیم : طاها♥️♥️♥️بهار
banmhaniii مدیر استارتر عضویت: 1398/10/09 تعداد پست: 477 چون هنوز ثبت سفارش شده و نخریده هنوز . اگه بخره میره تو پرتفویت چطگر میتونم قیمت بزنم ک بخره
نیلی_نیلی_nuli عضویت: 1398/11/05 تعداد پست: 3418 کی هست ؟ من چنتا سوال دارم ازشون راجع ب بورس صداش بزنین ببینین ابی میشه
اشلی_کروز عضویت: 1399/02/12 تعداد پست: 6130 دارا یکم چرا تو پرتفو من نمیاد؟؟؟؟؟ ■خداحافظ👋🏻 ■به نی نی یار گفتم یه جوری بترکونه که دیگ هیچوقت برنگردم😇💫🤍