2777
2789
دوستان یعنی اولش یه مبلغی میدم بعد هزینه کلاس اینا هم جدا ک هر سری بیفتم مثلا باید پول بدم دوباره

اگ‌ افسر برات نوشت که جریمه باید بری آره، مثلا وقتی رد شدی می‌نویسه که ۲ ساعت آموزشی باید بری، پول اون ۲ ساعت رو‌ باید آزاد پرداخت کنی که پارسال من ۳۰ تومن میدادم 

یک عدد ترکیده. کاربری دست دو نفره دوستان 🤦🤦🤦

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوستان یعنی اولش یه مبلغی میدم بعد هزینه کلاس اینا هم جدا ک هر سری بیفتم مثلا باید پول بدم دوباره

تو فقد پولی که تعیین شده از طرف آموزشگاه رو میدی، هر دفه هم افسر برات جریمه زد پول دوساعت آموزشی رو باید خودت آزاد پرداخت کنی

یک عدد ترکیده. کاربری دست دو نفره دوستان 🤦🤦🤦
دوستان یعنی اولش یه مبلغی میدم بعد هزینه کلاس اینا هم جدا ک هر سری بیفتم مثلا باید پول بدم دوباره

اگه رانندگیت خوب باشه اشکال جزئی داشته باشی افسر کلاس نمیده برات من بار اول رد شدم کلاس نرفتم بار دوم قبول شدم 

اگه رانندگیت خوب باشه اشکال جزئی داشته باشی افسر کلاس نمیده برات من بار اول رد شدم کلاس نرفتم بار دو ...

من تازه سنم رسیده نمیدونستم چه جوریه ثبت نامش گفتم هزینش ببینم جقدره برم بگیرم خیلی دوس دارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز