2777
2789
عنوان

سریال بچه!!

621 بازدید | 18 پست

سریال بچه که جديدا از شبکه جم میزاره کی دیده یه کم توضیح میدین شعله چرا پسر بچه رو دوست نداره بچه خودش نیست؟

اگه تناسخ حقیقت داشته باشه و همه ما فقط یه روح در بدن ها و ظواهر مختلف باشیم ، دوست دارم بدونم چند نفر توی موزه ها به هنر خودشون خیره میشن ، موسیقی هایی که خودشون توی زندگی های مختلفشون ساختن گوش میدن و کتاب هایی رو میخونن که یادشون نیست خودشون نوشتن :))

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اندررر کجایی ببینی داریم بچه میبینبم اندووووووووو کجایب😭😭

اخ دقیقا

اگه تناسخ حقیقت داشته باشه و همه ما فقط یه روح در بدن ها و ظواهر مختلف باشیم ، دوست دارم بدونم چند نفر توی موزه ها به هنر خودشون خیره میشن ، موسیقی هایی که خودشون توی زندگی های مختلفشون ساختن گوش میدن و کتاب هایی رو میخونن که یادشون نیست خودشون نوشتن :))

بچه دار نمیشدع. مادر شوهرش اینو اورده براش شده فرزند خوندش...ولی شوهرش فک میکنه بچه واقعیشونه ‌...زنه باردار شده بجه اورده از این یکی سیر شده ...ولی بجه هه یه جوری به خونواده هه مربوط میشه ‌..مادر شوهر میدونه کیه و چ نسبتی داره باهاشون ...فک میکنم شاید بچه ی دوست دختر قبلی به شوهر شعله باشه یعنی بابای الان پسره

و خدایی که در این نزدیکی هاست

شعله بچه دارنمیشده مادرشوهرمیگه این بچه روبزرگ کن وب علی کمال بگوبچه خودمونه(حالانمیدونم چجوری ب علی کمال دروغ گفتن)مادرشوهره میگه وگرنه علی کمال طلاقت میده

حالابعدچندسال خودش بچه دارشده ودیگه افه رونمیخواد

افکارت روزیباکن زندگی به اندازه فکرهای توزیبامیشود❤
ساعت چنده فیلمش‌کدوم کانال

الان دیدم از شبکه ریور میزاره اما جم سریز ساعت ۲۳ و جم سریس پلاس ساعت ۱۲ شب

اگه تناسخ حقیقت داشته باشه و همه ما فقط یه روح در بدن ها و ظواهر مختلف باشیم ، دوست دارم بدونم چند نفر توی موزه ها به هنر خودشون خیره میشن ، موسیقی هایی که خودشون توی زندگی های مختلفشون ساختن گوش میدن و کتاب هایی رو میخونن که یادشون نیست خودشون نوشتن :))

شعله بچه دارنمیشده مادرشوهرمیگه این بچه روبزرگ کن وب علی کمال بگوبچه خودمونه(حالانمیدونم چجوری ب علی ...

اهان ممنون😍

برا امضات هم صلوات فرستادم ان شاءالله به زودی مادر بشی

اگه تناسخ حقیقت داشته باشه و همه ما فقط یه روح در بدن ها و ظواهر مختلف باشیم ، دوست دارم بدونم چند نفر توی موزه ها به هنر خودشون خیره میشن ، موسیقی هایی که خودشون توی زندگی های مختلفشون ساختن گوش میدن و کتاب هایی رو میخونن که یادشون نیست خودشون نوشتن :))

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز