2789
عنوان

تشکیل قلب

281 بازدید | 24 پست

من دکترم واسه شنبه برام سونو نوشته میشه ۶هفته و دو روز زود نیست اونموقع برم هرچی بهش گفتم دیر تر برم گفت چون سابقه سقط داری زودتر برو هم خیال خودت راحت بشه هم من

هفته پنجمم الان بتامم دیروز ۷۶۸۰بود گفت بتات عالیه 

کسی بوده ۶هفته بره صداقلبشو بشنوه؟

دکترت گفته برو دیگ حتما دلیلی داره 

._. استادمون‌میگفت‌:ماشینو‌که‌طراحی‌میکنن یه‌آینه‌کوچیک‌میزا‌رن‌واسه‌‌نگاه‌کردن‌به‌عقب یه‌شیشه‌بزرگ‌میزارن‌واسه‌دیدن‌جلو همونقد‌ر محدود‌به‌گذشته‌نگاه‌کنید نگاهتون‌به‌جلو‌باشه!"میفهمین‌کِه‌چی‌میگم.. #زندگی‌ذره‌کاهیست که‌کوهش‌کردیم... مامان یه پسر کوچولو هستم^^

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

دکترت گفته برو دیگ حتما دلیلی داره 

چی بگم والا گفت اگه میخوای دو دل بازی دربیاری نیا پیشم اصن اخه واسم اسپرین نوشت گفتم میشه نخورم؟عصبانی شد الان وگه نرم سونو دیگه قبولم نمیکنه

چی بگم والا گفت اگه میخوای دو دل بازی دربیاری نیا پیشم اصن اخه واسم اسپرین نوشت گفتم میشه نخورم؟عصبا ...

خیلی میترسی نگرانی دکترتو عوض کن پیش ی دکتر خوب برو

._. استادمون‌میگفت‌:ماشینو‌که‌طراحی‌میکنن یه‌آینه‌کوچیک‌میزا‌رن‌واسه‌‌نگاه‌کردن‌به‌عقب یه‌شیشه‌بزرگ‌میزارن‌واسه‌دیدن‌جلو همونقد‌ر محدود‌به‌گذشته‌نگاه‌کنید نگاهتون‌به‌جلو‌باشه!"میفهمین‌کِه‌چی‌میگم.. #زندگی‌ذره‌کاهیست که‌کوهش‌کردیم... مامان یه پسر کوچولو هستم^^
این خیلی خوبه خودم خیلی وسواسم بخاطر سابقه بدی که داشتم

پس حتما برو اگه مشکلی بود ک دکتر نمیگفت که

._. استادمون‌میگفت‌:ماشینو‌که‌طراحی‌میکنن یه‌آینه‌کوچیک‌میزا‌رن‌واسه‌‌نگاه‌کردن‌به‌عقب یه‌شیشه‌بزرگ‌میزارن‌واسه‌دیدن‌جلو همونقد‌ر محدود‌به‌گذشته‌نگاه‌کنید نگاهتون‌به‌جلو‌باشه!"میفهمین‌کِه‌چی‌میگم.. #زندگی‌ذره‌کاهیست که‌کوهش‌کردیم... مامان یه پسر کوچولو هستم^^
این خیلی خوبه خودم خیلی وسواسم بخاطر سابقه بدی که داشتم

منم شروع کردم لترو خوردن

شماامپولم زدی؟

بعضیام هستن انقد تو زندگیتون دخالت میکنن که باید بهشون گفت ببخشید داریم تو دخالتتون زندگی میکنیم!!
این خیلی خوبه خودم خیلی وسواسم بخاطر سابقه بدی که داشتم

من خودم رفتم خریدم ازداروخانه ۲هزار تومن😐

قیمتش همینه؟

فک میکردم خیلی بیشترباشه

خارجی ایرانی هم داره؟

بعضیام هستن انقد تو زندگیتون دخالت میکنن که باید بهشون گفت ببخشید داریم تو دخالتتون زندگی میکنیم!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792