2777
2789
مادربزرگم ۹۲ سالشه تا به حال از دهانش این خرافات رو نشنیدم که از نسل جدید میشنوم جای تاسف داره

نه اصلا خرافات نیست علم ثابت کرده مثلا در ساعتهایی که ماه در قسمت عقرب دور زمین هست اشعه ماه قوی میشه و روی همه چیز حتی ضعیف شدن نطفه تاثیر داره ولی قدیم نمیتونستن توضیح بدن میگفتن شگون نداره

خدای خوبم فقط تو میدونی که من چقدر دلم میخواد یجوری که  شایسته هست بگم شکرت اما بلد نیستم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ی چنگال اگ داری بده من قاقشم باشه جاش میکنم

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
مادربزرگم ۹۲ سالشه تا به حال از دهانش این خرافات رو نشنیدم که از نسل جدید میشنوم جای تاسف داره

دقیقا منم میخواستم همین رو بگم والا این خارجی ها بچه هاشون مثل پنجه آفتاب میمونه والا نه میدونن قمر درعقرب چیه نه به این چرندیات اعتقاد دارن من نميدونم چرا یه عده این حرفا رو میزنن. خدا بالای همه چیزه. صدقه بدین رفع بلا بشه. 

دوستان من سامارا هستم عضویتم سال 95بود ولی به دلایلی کاربری قبلیم حذف شد

حالا نمیشه ۲ساعت نکنین بعدش بکنین😐





اقدام

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
نه اصلا خرافات نیست علم ثابت کرده مثلا در ساعتهایی که ماه در قسمت عقرب دور زمین هست اشعه ماه قوی میش ...

عجب علم 

کم رفرنس دروغ بدین 

رفرنس اصلی با زبان انگلیسی بفرست همین الان مطالعه کنم

حالا نمیشه ۲ساعت نکنین بعدش بکنین😐

والا از ۹ تا ۱۲ بخوابید 

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
موچین هم حله

خداخیرت بده

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز