2789
عنوان

اسم آرورا قشنگتره یا وایو؟

| مشاهده متن کامل بحث + 1434 بازدید | 117 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وایو اسم لپ تاپه!

اون vaio هست مخفف یه چیز دیگه ای است

بعضی اوقات احساس میکنی داری به بن بست میرسی اگه خودتو باور داشته باشی نیاز به برگشتن نداری..دیوار رو میشکنی!
آرورا یعنی شفق قطبی وایو یعنی الهه باد 

ببخشید الهه باد بنظرت بیشتر میاد کسی باشه که چکار میکنه؟🤢 در ضمن الهه ها در واقع شیاطین و جنبان بودن که قدیمیه میپرستیدنشون 

فک کردم نوشتی ارواره...راستش هیچکدوم ب سلیقه من نیس...اسم قدیمی و جرید باید خوش اهنگ سااه وروان و خوش معتی باشه حالا فارسی ترکی عربی هر چی

من یک زن موفق و قدرتمند هستم....به خودم افتخار میکنم  من همزمان یک مادر هستم...یک کارمند..یک همسر...یک عروس...یه دختر...یه خواهرشوهر...یه زن داداش...یه خواهر...ویه دوست....و تمام سعی ام اینه تو همه موارد خوب باشم....البته اگر از دعواهای محیط کار فاکتور بگیرم😬💗💗🥰🥰
حالا برای دختر منم نظر بدین سامینا بهتره یا هانیسا

هانیسا

خیلی شرم اوره که هیچکس حریف زبونمون نباشه  افتخاراینکه هیچکس حریف شخصیت مانشه✌️...............  یادت باشه دری که خدا برات باز میکنه رو بنده ی خدا نمیتونه روت ببنده.👌..............دوست گلم میشه برا شادی روح پدرم صلواتی بفرستی💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز