2777
2789
جدی میگم  یادم نیست تیروئیدش پرکار شد یا کم کار قشنگ چشمش بیرون زده بود خیلی بد شده بود بعد رف ...

یعنی خوبه خوب شد کلا عزیزم 

چند وقته میشه بهم بگی؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله عزیزم خوب شد اگه درست یادم باشه دو سه ماهه خوب شد

چه خوب اخه من شنیدم باید حتما عمل شه خیلی ترسیدم 

بعد نمی دونی هنوزم دارو میخوره یا نه ؟؟ 

نمی دونی دکترش کی بود ؟ 

اخه فکر کنم داروهاش ادامه داره تا باز اونجوری نشه 

بسم ا ... 😄😄

آره عزیزم

من دقیقا 9ماهه که بااین دکتر آشنا شدم اصلا خانوادگی دکتر نمیریم نه هزینه میخواد نه لازمه جایی بری فقط با رنگ درمانی انجام میشه درمانهاش

یه نقاطی روی دست میگه که شما با ماژیک انجام میدی و درمان میشی حتی سرطان و خیلی بیماریهایی که درمان نداره یا درمانش باعمل هست رو خیلی راحت درمان میکنه 

چه خوب اخه من شنیدم باید حتما عمل شه خیلی ترسیدم  بعد نمی دونی هنوزم دارو میخوره یا نه ؟؟  ...

نه عمل که لازم نداشت الانم مطمئنم دیگه دارو نمیخوره 

باید ببینی دکتر علتشو چی تشخیص میده اگه تیروئید باشه زیاد سخت نیست زود درمان میشه 

آره عزیزم من دقیقا 9ماهه که بااین دکتر آشنا شدم اصلا خانوادگی دکتر نمیریم نه هزینه میخواد نه لازمه ...

چه خوب عزیزم میشه تلفنش و آدرسش رو به منم بدی گل من 

واقعا خیلی دعات میکنم 

بعد خیلی زمانبر هست کارهاش ؟؟

نه عمل که لازم نداشت الانم مطمئنم دیگه دارو نمیخوره  باید ببینی دکتر علتشو چی تشخیص میده اگه ت ...

اشتباه میکنی فک کنم 

چون برای یه تیرویید ساده که هیچ علائمی نداره میگن همیشه باید قرصشو بخوری

نه عمل که لازم نداشت الانم مطمئنم دیگه دارو نمیخوره  باید ببینی دکتر علتشو چی تشخیص میده اگه ت ...

اره من تازه آزمایش دادم هنوز جوابش آماده نشده 

خدا از دلت بشنوه یعنی میشه منم زودی خوب شم 

الان دوساله گرفتار این موضوعم هر دکتری هم‌رفتم‌ کسی تشخیص نداد الا یه دکتر چشم جدیدا که گفت برو اول آزمایش تیرویید بده بعد بیا 

چه خوب عزیزم میشه تلفنش و آدرسش رو به منم بدی گل من  واقعا خیلی دعات میکنم  بعد خیلی زما ...

نه زمانبر نیست خودش میگه تا کی باید انجام بدی

والا از دکتر رفتن  خیلی راحته چون خودم بهش مطئنم هر کس مشکلی داشته باشه معرفیش میکنم ولی متاسفانه جا نیافتاده و مردم فکر میکنن حتما باید برن عمل یا هزار جور دارو بخورن 

اشتباه میکنی فک کنم  چون برای یه تیرویید ساده که هیچ علائمی نداره میگن همیشه باید قرصشو بخوری

من خودم  کم کاری تیروئید داشتم یه مدت خوردم نرمال شد بعد هرچی آزمایش دادم نرمال بود ولی خواهرم سالهاست قرص میخوره بدن هرکسی و دلیلش فرق داره 


اشتباه میکنی فک کنم  چون برای یه تیرویید ساده که هیچ علائمی نداره میگن همیشه باید قرصشو بخوری

ببین کلم کن مار باشه درسته 

ولی اگه پرکار باشه و روی چشم اثر بذاره شنیدم اون راحت خوب نمیشه ولی الان نسترن جون گفت دستش خوب شده فعلا یکم امیدوار شدم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792