2789

امروز تو پاسداران یه شعبشو دیدیم رفتیم خرید کردیم یه کت تک و دو تا شلوار شد ۵ و ۸۰۰😒


تو رودربایسی خریدیم😂

اونایی که خریدن جنسس خوبه؟ظاهرشون ک همچین مالی نیست

واسه سلامتی مامان و بابام دو تا حمد میخونی؟😔😔😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جنسش بستگی داره مثلا تو یه شعبش جنس خیلی عالی دیدم یه کت جنس معمولی هم بود. قیمتش هم به نسبت بهت خوب ...

ارزون ترینو برداشتیم😂شوهرم هی میگفت این خوبه من گفتم نه اون خوبه نگاه قیمتش نگرده ودم اونی که من میگفتم ۵ تومن بود کتش اونی که گرفتیم ۲ و ۸۰۰ اصلا جالب نمیاد جنسش.

یعنی شعبه ها ش جنساش فرق میکنن باهم

واسه سلامتی مامان و بابام دو تا حمد میخونی؟😔😔😔
من و همسرم تازه ازدواج کرده بودیم رفتیم کلی خرید کردیم،سال ۷۷ بعدش دیگه زورمون نرسید😅😅

ما قصد خرید کت و شلوار داشتیم‌ولی نه این قیمت😂رفایم تو جو و رودربایسی خریدیم😂

واسه سلامتی مامان و بابام دو تا حمد میخونی؟😔😔😔
اون موقع ها قبل گرونی چند تا لباس برای شوهرم گرفتیم یادمه یه بار یه پیرهن کاملا نخی جنس خوب خریدم ...

واقعا😐😐چقدر حرص خوردیم یه شلوارشو یه تومن گرفتیم .شوهرم‌میگه بجاش زیاد میشه پوشید خراب نمیشه😐

واسه سلامتی مامان و بابام دو تا حمد میخونی؟😔😔😔
ارزون ترینو برداشتیم😂شوهرم هی میگفت این خوبه من گفتم نه اون خوبه نگاه قیمتش نگرده ودم اونی که من می ...

نه شعبه هاش فرق نداره جنس های داخل شعبه فرق داره. من همسرم کت و شلوارش رو میگیره  یبار باهاش نرفتم جنس خیلی معمولی بهش داده بودن😑 اصولا مردا رو نباید تنها فرستاد خرید هر چی فروشنده بگه خوبه بی چون و چرا میخرن

وقتی ادم تو نی نی سایته🙄😯😳😨
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز