2789

تو اینستا با یه خانمی صحبت چت میکردم بعد یکاریش داشتم بعد با بداخلاقی برام یه ویس فرستاد جوابمو داد البته نمیشناسمش  ⁦☹️⁩⁦☹️⁩ رفتارش با من یکم تند بود ولی نمیدونم چرا دلم گرفت 😢😢😢هزارتا مشکل بزرگ و سخت تر از این دارم دلم نمیگیره برای اونا ...نمی‌دونم الان چیشد یهویی دلم شکست ⁦☹️⁩⁦☹️⁩گریم گرفت 😢😢البته من اصلازودرنج نیستم یعنی برای هر چیز الکی و بیخود سریع ناراحت نمیشم الان یهویی اینطوری شدم گریم گرفت 😭

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بیا سرت بزار رو شونه هام آروم بگیری

🙂🙂🙂😉😉😉🍭




جاخالی بدم بخوری زمین حالت بگیرم😜😜🍭

تموم بیمارستان از صدای جیغ                                                  دختری پر شده بود                                                                 که برای شیمی درمانی نمیذاشت                                             دست به موهاش بزنن                                                            چون عشقش                                                                      موی بلند دوس داشت🐥🐥🐥🐥
منم گاهی اینجوری میشم .ولی نمیدونم چراازوقتی که سرترالین میخورم دیگه گریم نمیگیره الکی خوش شدم😐

چی هست بده ما هم بخوریم😂😂😂😂

حالا که اومدی امضامو خوندی یه صلوات مهمونم میکنی؟😍😍😍
حالا من برعکس تو کسی باهام بد برخورد کنه سریع باهاش دعوا میکنم(فیزیکی)

لات# مجازی نباشیم🤣🤣🤣🍭

تموم بیمارستان از صدای جیغ                                                  دختری پر شده بود                                                                 که برای شیمی درمانی نمیذاشت                                             دست به موهاش بزنن                                                            چون عشقش                                                                      موی بلند دوس داشت🐥🐥🐥🐥

جات خالی بود سر میز صبحونه‌ی ما، آآآی گریه کردم، شوهرم بنده خدا آچمز مونده بود 😕

حال من، حال اون آدم زخمیه      که خودش دیده زخمش چقد کاریه، اما جایی نمیره      خوش نشسته بمیره...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز