توتفرنگیبنفش مدیر عضویت: 1397/02/08 تعداد پست: 966 عنوان پاپ اسمیر | مشاهده متن کامل بحث + 176 بازدید | 17 پست کسی تا حالا پاپ اسمیر انجام داده؟؟ درد داره؟ بعدش خونریزی داره؟ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💐 1399/03/26 | 14:16 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دستکش عضویت: 1397/05/05 تعداد پست: 9908 بستگی داره به دکترت و اسپکولوم اگه کوچیک باشه درد نداره و گرنه درد داره
توتفرنگیبنفش مدیر استارتر عضویت: 1397/02/08 تعداد پست: 966 من انجام دادم چند روز پیش معاینه خب درد خودشو داره ولی قسمت نمونه برداریش نه اصلا من لکه بینیم ندا ... اولین بار بود که انجام دادی؟ امضات رو خوندم انشاءالله خدا خیلییییییی زود یه نی نی سالم و موندنی بهتون بده اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💐
137997 عضویت: 1399/03/11 تعداد پست: 281 خداروشکر خوش به حالت دکتر خیلی مهمه، اصفهانی نیستی؟ من شش ماهه دارم دنبال یه دکتر خوب میگردم ... نه عزیزم من تهرانم اونجا نمیشناسم کسیو فقط یه کلینیک میشناسم اونم کلینیک خانواده میگن بهترین دکترا اونجان زن عموم همیشه خودش و بچه هاشو میبره اونجا و خیلی تعریف میکنه