2777
2789
عنوان

شارژ گوشیم🤒🤕😰😥😢

| مشاهده متن کامل بحث + 1011 بازدید | 20 پست

بخاطر اتصالات گوشیه از جمله اینترنت مخصوصا حالت 4G  ، روشن موندن وایفای به صورت دائم ، برنامه و بازی های اضافی ، مقدار زیاد نور صفحه ، روشن موندن دائم گوشی ( بهتره شبا گوشی خاموش باشه) و اینکه زمانی که شارژ گوشی تکمیل شد باید از شارژر جدا بشه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آخه گفتن بزارم شارژ به۱۵برسه بعد تا۸ساعت بزنم به شارژ...یعنی خراب شده؟😭نمیتونم پس بدم؟اخه گارانتی د ...

گوشیهای جدید ک باتری لیتیوم نمیدونم چی بش میگن دارن نمی خواد ۸ساعت شارژ بشن

اینجوری گوشی داغون میشه ک

حالا من a20sدارم تو ۲۰دقیقه مثلا اگه فیلم نگا کنم ونتم روشنه ۳درصد کم میکنه 

با افتخارهم سیدم هم عربم😗
گوشیهای جدید ک باتری لیتیوم نمیدونم چی بش میگن دارن نمی خواد ۸ساعت شارژ بشن اینجوری گوشی داغون میشه ...

الان دیگه فایده نداره اگه نزارم صددرصد بشه؟😭😢

من به دستانه خداخیره شدم معجزه کرد😍کاربر(@baharjoon94)دلم خیلی برات تنگ شده  
ببخشید ولی همه موبایلیا خرن، مگه گوشیهای الان مثل جی ال ایکس هستش که ۸ ساعت بزنی تو شارژ، برا من گفت ...

الان دیگه هیچ فرقی نداره اگه دو بیست بزنم به شارژو رو۹۰ درش بیارم؟😪

من به دستانه خداخیره شدم معجزه کرد😍کاربر(@baharjoon94)دلم خیلی برات تنگ شده  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز