2789

اسی چ باحال ما لامپشو داریم ویلاشو نداریم شما ویلاشو داری لامپشو نداری     

 یارو از کلاهش خرگوش در میاره، بعد من نتونستم یه گوساله رو از قلبم دربیارم                                             خدایا صبری که دادی به دردی که دادی نمیخوره                 99/9/9 ی خبر خوب بهم میدن       خــُدایــا  حــواســت  هصــ؟صــدای  هِق  هِق  گــریــع  هام  عــز  هَمــون  گــلــویــی  مــیــاد  ڪــِ  تــو  عــز  رگــش  بــع  مــن  نــزدیــڪــتــریــ..!  

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بعضیا هم چقدر حسودن اینجا خیلیا عکس خونه زندگیشونو میذارن یا جهازشونو این چه طرز برخورده؟؟؟ #حسود_ن ...

واقعا جالبه بعضیاشون تو بعضی تاپیک ها خودشون عقل کل میدونن خدایی منم فازشونو نمیفهمم🙄 استارتر مبارک باشه همیشه به شادی.🤩

گاهی اونقدر دلتو پر کردند که تا میای حرف بزنی از چشمات میریزه بیرون.
توروخدا لامپاشو گاهی روشن بذار 

😐میگم از رو لب تاب عکس گرفتم تاریک افتاده

                شاید خدا جوابتو داده ولی نت تو قطعه🌱 امیدوارم همیشه حال دلتون خوب باشه 😍 💓لطفا  لطفا لایک نکنید 🍭🥰

اسی چرا تاپیکات یجوریه 🤣

یبار تاپیک زدی دنبال بازیگر میگشتی مثلا بعد سریع گفتی پیدا شد ممنون🤣یجوری که انگار کاره ای هستی ، بعدش تاپیک زدی چکار کنم بازیگر بشم🤣


گفتند که او عاشق گیسوی کمند است،،،موهای من از عصر همان روز بلند است 👧

واقعافهمیدم نمیتونین خوشی کسی رو ببینیم فقط منتظریم یکی تاپیک بزنه ازبدبختی هاش بگه بریزیم بگیم الهی بمیرررررم ۷ ۸ تا استیکر 😥😭بزاریم بگیم دعامیکنم خوشحال بشی خداکمکت کنه زندگیت خوب بشه پولداربشی ازاین حرفا

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز