عزیییزم😞😞کاش کاری از دستم ساخته بود😞💓
کاش مستقل بودین ..امکانش نیس؟؟؟ بالاخره بودن با خانواده همیشه تنش ایجاد میکنه .. به خودتون زمان بده شما تازه یه ساله ازدواج کردین کم کم درست میشه..سعی کن حرف خانواده ش رو پیش نکشی ..یا بهونه دست خانواده ش ندی برای کدورت ..قطعاااااا سخته اما ممکنه..برا خودت ارزش قائل باش ،به کاری که علاقه داری مشغول شو چه هنر چ شغل و کار ،محبت کن اما به حدش میدونی ک خوبی که از حد بگذرد..........
اگر خانواده ش بدت رو بگن ،خواه ناخواه روش تاثیر میذاره ،اما با صبوری و متانت شما ،بهش ثابت میشه که اونا اشتباه میکنن
زندگی همیشه پر از فراز و نشیب بوده و هست امیدوارم حالِ دلت خوب بشه عزیزم💓💓💓💓💓