به نکات زیر توجه شود: منو که یادتونه؟😍 👈 ۱-به زودی در این مکان تیکر بارداری به مدت ۹ ماه نصب میشود.تیکرم واقعی شد. برای سلامتی و پر خیر و برکت بودن و سالم و صالح بودن نی نی م دعا کنید.اجرکم عندالله ۲-بعد از آن تیکر تولد بچه هام تا یکسالگی نصب میشود.۳-ان شالله خداوند بهم دوقلو خواهد داد شاید هم ۳ قلو.هر تعداد فرزند قابل قبول است.حتی یکی.از دریافت نوزادان قبل از موعد تولد یا دچار خط و خش خوردگی یا هرگونه آسیب دیدگی معذوریم ۴-از شوخی های بیجا پرهیز شود نصب تیکر جدی است. ۵-عدم باور شما به این مساله تاثیری در نصب تیکر ندارد.۶-نصب تیکر با توسل به سرورم امام حسین ع انجام می شود.درصورت تمایل می توانید با ایشان تماس بگیرید و درخواست تیکر نمایید.همچنین می توانید از شعبه های دیگر نصب تیکر مانند شعبه علی اصغر ع و شعبه ابالفضل ع و ... درخواست نصب تیکر نمایید.۸-نامبرده بسیار سختی کشیده و داغ فرزند دیده است.از چشم داشت به بارداری و فرزند دار شدن وی به شدت پرهیز شود.حتی شما دوست گرامی.۹-تنها در صورتی مجاز به کپی امضای بنده می باشید که صرفا از موسسه امام حسین ع و یارانش و خانواده و پدرومادر و جد و فرزندانش درخواست نصب تیکر کرده باشید.در غیر اینصورت طبق قوانین کپی رایت با شما برخورد خواهد شد۱۰-خواندن هر روزه زیارت عاشورا تا ۴۰ روز از شرایط دریافت تیکر می باشد.۱۱-فرزند یا فرزندانی که به واسطه ی این موسسه و سایر شعب دریافت شوند دارای گارانتی بی قید و شرط مادام العمر خواهد بود.و من الله التوفیق 🌹 https://www.ninisite.com/discussion/topic/2788625/ختم-و-دعاهایی-مجرب-برای-بارداری?postId=90945812
خالی خالی؟؟ بعد ریشه ها سفیده اگه واریاسیون بمالم اونوقت زردیشو چیکار کنم راستی رنگ بلوند طلایی هم ...
الان موهات خودش بلوندطلاییه یه جورایی.بزنی باز ریشت روشنترمیشه.
اگه بخوای زردی مو رو بگیری باید کل موهاتو دودی کنی؛اول ساقه ها رو بعد ریشه رو .ولی ریشه رو زود بشوری که هم سطح بقیه بشه و روشنترنشه
خدای مهربانم سلام 😍😍😍بابت هرشبی که بی شکرسربربالین گذاشتم؛بابت هرصبحی که بی سلام به توآغازکردم؛بابت لحظات شادی که به یادت نبودم؛بابت هرگره که به دستت بازشد ومن به شانس نسبتش دادم؛بابت هر گره که به دستم کور شد ومن تورا مقصردانستم 😢مراااااااااااا ببخش😢
اگه رنگ بلوند طلایی بذارم با اکسیدان ۹ چی میشه؟یکدست تر نمیشه؟
خب بزار ولی ریشه رو پنج دیقه اخر بزار و زودبشور
خدای مهربانم سلام 😍😍😍بابت هرشبی که بی شکرسربربالین گذاشتم؛بابت هرصبحی که بی سلام به توآغازکردم؛بابت لحظات شادی که به یادت نبودم؛بابت هرگره که به دستت بازشد ومن به شانس نسبتش دادم؛بابت هر گره که به دستم کور شد ومن تورا مقصردانستم 😢مراااااااااااا ببخش😢
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
الان همه رنگا رومیتونی بزاری چون دکلره داره.ولی نقره ای رونمیتونی تو خونه.فورمولش سخته.
خودت هدفت اینه که چه رنگی بشه؟
خدای مهربانم سلام 😍😍😍بابت هرشبی که بی شکرسربربالین گذاشتم؛بابت هرصبحی که بی سلام به توآغازکردم؛بابت لحظات شادی که به یادت نبودم؛بابت هرگره که به دستت بازشد ومن به شانس نسبتش دادم؛بابت هر گره که به دستم کور شد ومن تورا مقصردانستم 😢مراااااااااااا ببخش😢
الان همه رنگا رومیتونی بزاری چون دکلره داره.ولی نقره ای رونمیتونی تو خونه.فورمولش سخته. خودت هدفت ا ...
نقره ای رو خریدم آماده دارم
زیاد مهم نیست فقط یه رنگ با کلاس بشه هرچی خاص تر قشنگ تر
الانرنگش خداییش طلایی خیلی خوشگلی هست فقط مشکلم ریشه اس و اینکه تابلوه دکلره اس و هیچ رنگی روش نذاشنم😁یه جورایی خام هست
پس یعنی هر رنگی بذارم روشنتر میشه جز دودی؟
به نکات زیر توجه شود: منو که یادتونه؟😍 👈 ۱-به زودی در این مکان تیکر بارداری به مدت ۹ ماه نصب میشود.تیکرم واقعی شد. برای سلامتی و پر خیر و برکت بودن و سالم و صالح بودن نی نی م دعا کنید.اجرکم عندالله ۲-بعد از آن تیکر تولد بچه هام تا یکسالگی نصب میشود.۳-ان شالله خداوند بهم دوقلو خواهد داد شاید هم ۳ قلو.هر تعداد فرزند قابل قبول است.حتی یکی.از دریافت نوزادان قبل از موعد تولد یا دچار خط و خش خوردگی یا هرگونه آسیب دیدگی معذوریم ۴-از شوخی های بیجا پرهیز شود نصب تیکر جدی است. ۵-عدم باور شما به این مساله تاثیری در نصب تیکر ندارد.۶-نصب تیکر با توسل به سرورم امام حسین ع انجام می شود.درصورت تمایل می توانید با ایشان تماس بگیرید و درخواست تیکر نمایید.همچنین می توانید از شعبه های دیگر نصب تیکر مانند شعبه علی اصغر ع و شعبه ابالفضل ع و ... درخواست نصب تیکر نمایید.۸-نامبرده بسیار سختی کشیده و داغ فرزند دیده است.از چشم داشت به بارداری و فرزند دار شدن وی به شدت پرهیز شود.حتی شما دوست گرامی.۹-تنها در صورتی مجاز به کپی امضای بنده می باشید که صرفا از موسسه امام حسین ع و یارانش و خانواده و پدرومادر و جد و فرزندانش درخواست نصب تیکر کرده باشید.در غیر اینصورت طبق قوانین کپی رایت با شما برخورد خواهد شد۱۰-خواندن هر روزه زیارت عاشورا تا ۴۰ روز از شرایط دریافت تیکر می باشد.۱۱-فرزند یا فرزندانی که به واسطه ی این موسسه و سایر شعب دریافت شوند دارای گارانتی بی قید و شرط مادام العمر خواهد بود.و من الله التوفیق 🌹 https://www.ninisite.com/discussion/topic/2788625/ختم-و-دعاهایی-مجرب-برای-بارداری?postId=90945812
نقره ای رو خریدم آماده دارم زیاد مهم نیست فقط یه رنگ با کلاس بشه هرچی خاص تر قشنگ تر الانرنگش خدا ...
اره الان همه رنگامیگیره روش.فقط ریشه رو آخرسر بزار
خدای مهربانم سلام 😍😍😍بابت هرشبی که بی شکرسربربالین گذاشتم؛بابت هرصبحی که بی سلام به توآغازکردم؛بابت لحظات شادی که به یادت نبودم؛بابت هرگره که به دستت بازشد ومن به شانس نسبتش دادم؛بابت هر گره که به دستم کور شد ومن تورا مقصردانستم 😢مراااااااااااا ببخش😢