دلیلش خیلی روشنه. کلا انسان عاشق زیبایی هست و زیبایی خوب میبینه و جذب زیبایی ها میشه.
دو تا زن رو تصور کن.... یکی با چادر مشکی و کیپ بدون آرایش با قیافه بی روح. با ناخن های کوتاه بی رنگ.
یه زن رو تصور کن بدون چادر مانتویی. نه خیلی بی حجاب و جلف ها... یه تیپ سرسنگین. ولی مانتو شیک با شال و کفش رنگی ست. کفش پاشنه بلند خوشگل. با ناخن های بلند لاک زده. با صورت خوشگلی که آرایش شده. صورتش رنگ و لعاب داره. شاید یه ذره از موهای جلو سرشو بصورت یه ور که رنگ هم شده ریخته بیزون شال. با یه رژ خوشرنگ. واقعا کدوم زیبا تره بنظرت؟؟؟؟
شاید کسایی که آرایش نمیکنن و خیلی با حجاب و کیپن زیبایی معنوی داشته باشن و تو تخیلات خودشون فکر کنن اینجوری خیلی معصوم تر و قشنگ ترن ولی واقعیت امر است نیست. ما که خودمون زنیم بعضی اوقات زن های زیبا و خوش تیپ میبینم به تیپ و آرایش شون نگاه میکنیم یه مرد چطوری نگاه نکنه. چطوری وقتی از صبح تا شب بیزون و سرکار هست.... از این چیزا میبینه ولی میاد زن خودشو با این حال میبینه براش شیرین باشه؟؟
مثل این میمونه بگی یه ظرف سالاد کاهو و کلم و خیار خیلی نقوی و سالم تره تا سه ظرف پیتزا پر پنیر و پر سس...
آره درسته اون سالم تره.... ولی خودمونو گول نزنیم.... 95 درصد مردم عاشق و جذب اون پیتزا پر کالری و مضر میشن و اونو بیشتر دوس دارن