2777
2789
😒چرا به خودت میگیری.دلم گرفته بود..آخه قبلا که یکم بی حجابتر بودم عزیزتر بودم انگار..انگاری شوهرا ف ...

به امتحان الهی اعتقاد داری؟ 

من خیلی اعتقاد دارم هرکی خوب تر باشه مشکلاتش بیشتره اما یه مسئله هس که آدمی که واقعا ایمان داشته باشه آرامش داره میگه هر چه از دوست رسد نیکوست اما رفتارش با اطرافیان عوض نمیشه همیشه مهربونه همیشه خوش اخلاقه

رسول مهربانی ها حضرت محمد صلی الله علیه وآله : «مؤمن، شوخ و شنگ است و منافق، ترش رو و خشمگین» خب بنده یک عدد انسان شاد و مهربونم و صد البته عاشق خدایی که منو لایق دونست و محبت امیرالمؤمنین و فرزندانش رو در دل من قرار داد  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خیلی سخته

آره سخته دیگه هرچیزی ارزشش بیشتر باشه سخت تر بدست میاد 

رسول مهربانی ها حضرت محمد صلی الله علیه وآله : «مؤمن، شوخ و شنگ است و منافق، ترش رو و خشمگین» خب بنده یک عدد انسان شاد و مهربونم و صد البته عاشق خدایی که منو لایق دونست و محبت امیرالمؤمنین و فرزندانش رو در دل من قرار داد  

کاملا درسته. هرکس بگه نه اینجوری نیست فقط میخواد خودشو گول بزنه. 

منم حجاب کامل نمیگیرم ولی خیلی هم بی حجاب و جلف نیستم. همیشه آرایش و تیپ و خفن واقعا شوهرم خیلی عاسقمه. 

ولی خانواده خالم اینا مذهبی ان از اون مذهبی های شدید. عروس هاشون همه بدجور حجاب و چادر و کیپ و بدون آرایش... به خداوندی خدا قسم به جون این بچه که تو شیکمم هست پسرخالم که خودشم ادعای دین داره و نمیذاره اصلا زنش جور دیگه بچرخه..... خودش اومده بود به آبجی مجرد من پیام های مثبت 18 داده بود. 

اون یکی پسر خاله هامم همینن خیانت میکنن. 

یه پسر عمو هم دارم شدید دنبال دختر چادری و با حجاب و بدون آرایش و ساده بود. الان چند ساله ازدواج کرده... از همون اول بهش خیانت می‌کرد. دوبار شوهرم فقط تو خیابون با زن های اونجوری دیدش که رابطه داشت 

از این مثال ها زیاده. 

واقعا حرفت درسته. اینجور زن ها خیلی عزیز ترن. 


کاملا درسته. هرکس بگه نه اینجوری نیست فقط میخواد خودشو گول بزنه.  منم حجاب کامل نمیگیرم ولی خی ...

همشون که نه.درست نمیگم؟میگم ینی محجبه ی محبوب پیش شوهرم زیاد داریم

کاملا درسته. هرکس بگه نه اینجوری نیست فقط میخواد خودشو گول بزنه.  منم حجاب کامل نمیگیرم ولی خی ...

ببخشید اما اونا که معصوم نیستند که بگی مذهبی بودنشون 100 درصده بهر حال همه یه میزان خطایی دارند یکی کمتر یکی بیشتر در ثانی من به این اعتقاد دارم هرکه در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند

رسول مهربانی ها حضرت محمد صلی الله علیه وآله : «مؤمن، شوخ و شنگ است و منافق، ترش رو و خشمگین» خب بنده یک عدد انسان شاد و مهربونم و صد البته عاشق خدایی که منو لایق دونست و محبت امیرالمؤمنین و فرزندانش رو در دل من قرار داد  

عزیزم ربطی نداره متاسفانه جامعه ما جوری شده ک بعضی ها چیزی نیستن ک نشون مبدن مثلا مرده ب زنش میگه محجبه باش چون خانوادش محجبه بودن ولی در واقع از زنی خوشش میاد ک آزاد میپوشه و بالعکس چون جرات ندارن خود واقعیشون باشن این اختلاف ها پیش میاد

والا سخخخخخخخخخخت داره ازم امتحان میگیره

من یکی که تصمیم گرفتم خودمو درست کنم کاری به کار رفتار مردم نداشته باشم 


می دونی بعضیا و میشناسم خیلی بی ریان روحانی اما عجیب باعث شادیه اطرافیانش و محارمش هس خواهراش و همسرش عاشقشن خیلی تیکه بارش می کنن که مگه دلقکی خجالت بکش آخوندی اما کوتاه نمیاد با همسرش صمیمی ام می دونم چقد مشکل دارند داشتم فکر می کردم چی اینقدر شاد نگهش می داره سر یکی از من براش شنیدم میگفت هدفتو مردم قرار نده هدفتو لبخند روی لبای امام زمان قرار بده هدفت این باشه که با خنده هات دینتو تبلیغ کنی خدایی غبطه به حالش خوردم

رسول مهربانی ها حضرت محمد صلی الله علیه وآله : «مؤمن، شوخ و شنگ است و منافق، ترش رو و خشمگین» خب بنده یک عدد انسان شاد و مهربونم و صد البته عاشق خدایی که منو لایق دونست و محبت امیرالمؤمنین و فرزندانش رو در دل من قرار داد  
چرا واقعا

دلیلش خیلی روشنه. کلا انسان عاشق زیبایی هست و زیبایی خوب میبینه و جذب زیبایی ها میشه. 

دو تا زن رو تصور کن.... یکی با چادر مشکی و کیپ بدون آرایش با قیافه بی روح. با ناخن های کوتاه بی رنگ. 

یه زن رو تصور کن بدون چادر مانتویی. نه خیلی بی حجاب و جلف ها... یه تیپ سرسنگین. ولی مانتو شیک با شال و کفش رنگی ست. کفش پاشنه بلند خوشگل. با ناخن های بلند لاک زده. با صورت خوشگلی که آرایش شده. صورتش رنگ و لعاب داره. شاید یه ذره از موهای جلو سرشو بصورت یه ور که رنگ هم شده ریخته بیزون شال. با یه رژ خوشرنگ. واقعا کدوم زیبا تره بنظرت؟؟؟؟ 

شاید کسایی که آرایش نمیکنن و خیلی با حجاب و کیپن زیبایی معنوی داشته باشن و تو تخیلات خودشون فکر کنن اینجوری خیلی معصوم تر و قشنگ ترن ولی واقعیت امر است نیست. ما که خودمون زنیم بعضی اوقات زن های زیبا و خوش تیپ میبینم به تیپ و آرایش شون نگاه می‌کنیم یه مرد چطوری نگاه نکنه. چطوری وقتی از صبح تا شب بیزون و سرکار هست.... از این چیزا میبینه ولی میاد زن خودشو با این حال میبینه براش شیرین باشه؟؟ 

مثل این میمونه بگی یه ظرف سالاد کاهو و کلم و خیار خیلی نقوی و سالم تره تا سه ظرف پیتزا پر پنیر و پر سس... 

آره درسته اون سالم تره.... ولی خودمونو گول نزنیم.... 95 درصد مردم عاشق و جذب اون پیتزا پر کالری و مضر میشن و اونو بیشتر دوس دارن

همشون که نه.درست نمیگم؟میگم ینی محجبه ی محبوب پیش شوهرم زیاد داریم

من به شخصه هرچی تو دوست و آشنا و فامیل دیدم بخدا عینه همینی که گفتم بود. 

حتما حرف شما هم درسته ولی من من تاحالا ندیدم ضد حرف خودمو 

کاملا درسته. هرکس بگه نه اینجوری نیست فقط میخواد خودشو گول بزنه.  منم حجاب کامل نمیگیرم ولی خی ...



جالبه حرفات ولی درست نیست .جاری من خیلی خوشگله ولی بی‌حجاب .شوهرش هم خیانت کرده هم بهش اهمیت نمیده .برعکس شوهر من که عاشق منه و من با حجاب و ساده ام .

تو فامیلا هم هرکی خیلی بدحجاب بوده دیدم طلاق گرفتن و شوهر بعضیاشون  خیانت کردن .

اتفاقا من فکر میکنم اونایی که حجاب زناشون براشون مهم نیست سرشون جایی گرمه .😀

البته عمومیت نمیدم استثنا همیشه هست.

هرگاه خداوند تورا به لبه پرتگاه هدایت کرد به او اطمینان کن چون یا تورا از پشت خواهد گرفت یا پرواز کردن را به تو خواهد آموخت.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز