2777
2789
عنوان

خب دیگه... شد دیگه...

| مشاهده متن کامل بحث + 599 بازدید | 73 پست

حالا یه چیزی بگم

چند ماه پیش به زور با دوستام رفتیم فال قهوه

اونا جفتشون با دوست پسر دارن و خیلی منتظرن با هم ازدواج کنن

به هر دوی اونا گفت تا دو سه ماه دیگه نامزدی و حرف و صحبت دارین

آره خوب میکنی انشالله هستی بعد ب شوهرت بگو  آره فکرکنم از سونو مشخص بشه

انشاءالله عزیزم ممنون 😍😍😘

جدی سونو نشون میده چون هنوز عقب ننداختم میگم؟

راستی علایم داری گلم؟

خدایاااا شکرررررت منم مادر شدم بعد پنج سال معجزه کردی تو دلیمو بخودت سپردم خداجون سالم بده بغلم😍😍😍😍😍🙏😘😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انشاءالله عزیزم ممنون 😍😍😘 جدی سونو نشون میده چون هنوز عقب ننداختم میگم؟ راستی علایم داری گلم؟

مطمئن نیستم حالا بازم از دکترت بپرس 

نه هیچ علائمی ندارم عادی مثل روزای دیگه

بچه ها کسی از آیفوووووون سر درمیاره😣😣😣😣                                         توروخدا کمکم کنین ........ .میخام باهاش عکس بگیرم  ولی وقتی دکمه اشو میزنم در حیاط باز میشه😢😢😢                                          بعضی ها جوری بیشعورن که دلم میخاد ازشون بپرسم بیشعوریتون ذاتیه یا خودتون هم تلاش میکنید 😬😞باردارنیستم 😔تیکر گذاشتم انشالله تا این تاریخ منم مامان بشم 😍مطمئنم خدا دست خالی نمیزارتم 😍مطمئنم یه روز با بچه تو بغلم میرم مطب دکتری که بدون مقدمه چینی بهم گفت فکرمادرشدن رو از سرت بیرون کن ندید چقد استرس بهم وارد شد ندید من چی کشیدم که همونجا بیهوش شدم 😔مطمئنم خدا امیدمو ناامید نمیکنه 😍
مطمئن نیستم حالا بازم از دکترت بپرس  نه هیچ علائمی ندارم عادی مثل روزای دیگه

باشه عزیزم 😘

سابقه عقب انداختن داری؟اگه نداری بزار یه چند روزی بگذره بعد بی بی بزن انشاءالله که مثبت میشه گلم😍😍

خدایاااا شکرررررت منم مادر شدم بعد پنج سال معجزه کردی تو دلیمو بخودت سپردم خداجون سالم بده بغلم😍😍😍😍😍🙏😘😘
پیش کی برم؟    

بستگی داره از دکترت چی میخوای؟ من خیلی برام آرامش و تسلطش مهم بود برا همین مرضیه شریفی رو انتخاب کردم.

هوای خوب مثل زن خوب استهمیشه نیست. ..زمانی هم که هست, دیرپا نیست.مرد اما پایدار تر است.اگر بد باشد, می تواند مدت ها بد بماند و اگر خوب باشد, به این زودی بد نمی شود اما زن عوض می شود با بچه, سن, رژیم, حرف, ماه, بود و نبود آفتاب, وقت خوش...زن را باید پرستاری کرد با عشق،حال آن که مرد می تواند نیرومند تر شود اگر به او نفرت بورزند
باشه عزیزم 😘 سابقه عقب انداختن داری؟اگه نداری بزار یه چند روزی بگذره بعد بی بی بزن انشاءالله که مث ...

آره یه بار فقط 10روز عقب انداختم بعد فهمیدم بارداری شیمیای بوده 

انشالله همچنین شما ❤

بچه ها کسی از آیفوووووون سر درمیاره😣😣😣😣                                         توروخدا کمکم کنین ........ .میخام باهاش عکس بگیرم  ولی وقتی دکمه اشو میزنم در حیاط باز میشه😢😢😢                                          بعضی ها جوری بیشعورن که دلم میخاد ازشون بپرسم بیشعوریتون ذاتیه یا خودتون هم تلاش میکنید 😬😞باردارنیستم 😔تیکر گذاشتم انشالله تا این تاریخ منم مامان بشم 😍مطمئنم خدا دست خالی نمیزارتم 😍مطمئنم یه روز با بچه تو بغلم میرم مطب دکتری که بدون مقدمه چینی بهم گفت فکرمادرشدن رو از سرت بیرون کن ندید چقد استرس بهم وارد شد ندید من چی کشیدم که همونجا بیهوش شدم 😔مطمئنم خدا امیدمو ناامید نمیکنه 😍
عزیزم من 4ساله کو...... دیگ سوراخ کردم نشدم حالا شما که شدی یه حالی هستی 😔

سلام تیناجونی خوبی؟

خدایا میشه بغلمو با دستات پرکنی؟ ❤️آخه میگن دستای خدا مثل نوزاد تازه متولدشدس🙏🥰
سلام تیناجونی خوبی؟

سلام عزیزم 

چطوری خوبی ❤

بچه ها کسی از آیفوووووون سر درمیاره😣😣😣😣                                         توروخدا کمکم کنین ........ .میخام باهاش عکس بگیرم  ولی وقتی دکمه اشو میزنم در حیاط باز میشه😢😢😢                                          بعضی ها جوری بیشعورن که دلم میخاد ازشون بپرسم بیشعوریتون ذاتیه یا خودتون هم تلاش میکنید 😬😞باردارنیستم 😔تیکر گذاشتم انشالله تا این تاریخ منم مامان بشم 😍مطمئنم خدا دست خالی نمیزارتم 😍مطمئنم یه روز با بچه تو بغلم میرم مطب دکتری که بدون مقدمه چینی بهم گفت فکرمادرشدن رو از سرت بیرون کن ندید چقد استرس بهم وارد شد ندید من چی کشیدم که همونجا بیهوش شدم 😔مطمئنم خدا امیدمو ناامید نمیکنه 😍
آره یه بار فقط 10روز عقب انداختم بعد فهمیدم بارداری شیمیای بوده  انشالله همچنین شما ❤

انشاءالله اینبار بارداری وسالم وسلامته عزیزم 😘😍

خدایاااا شکرررررت منم مادر شدم بعد پنج سال معجزه کردی تو دلیمو بخودت سپردم خداجون سالم بده بغلم😍😍😍😍😍🙏😘😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز