2789

لطفا راهنمایی کنید برای بچه اولم همسرم الان تو بیمارستان بستری هست وقتی به سلامتی خاستم برم بیمارستان چه کارایی باید انجام بدم؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

افرین 

چه همسر خوبی 

خوشبخت باشین 


کار خاصی نداره 

فقط گل و شیرینی 

کادو رو خونه باید بدید

خرّم آن روز که پرواز کنم تا بر دوست               به هوای سر کویش پرو بالی بزنم            ❤                               الهی شکرگزار این زندگی هستم که به من بخشیدی؛ به خاطر همه چیزش:تو را شکر بابت آدم‌هایی که معلم من بوده‌اند.❤تو را شکر بابت درس‌هایی که زندگی به من ارزانی داشته‌اند.❤تو را شکر برای عشقی که می‌گیرم، می‌بخشم و می‌پراکنم. ❤                              ( تایپ کردم گلبهارجون بعد دیدم  "ر" جا افتاده)😮

گل و کادو بخرید

پر از لبخند و خوشحالی باشید

به همسرتون کمک کنید تو بچه داری

انسان  در انتخاب، آزاد آفریده شده است   تا زمانیکه شخصی به من آسیب وارد نکند اجازه ندارم رفتار  و عقاید  او را نقض کنم یا به آنها توهین کنم   والا افزایش وزن هم به اندازه کاهش وزن سخته ،اگه ما لاغرا میتونستیم سریع به وزن ایده آلمون برسیم پس چرا اینقدر از انداممون ناراضی هستیم؟ 

هیچکار براش یه کادو ببر پیشونیشو ببوس تامام

روزی ک رفتم سونو، دکتر ک بهم گفت دخملی،انقد ازخوشحالی جیغ زدم،کم مونده بود ازش کتکرو بخورم،دورسرت بگردم سالم بدنیا بیا،بخاطرت همه ی دردای عالمو تحمل میکنم ک فقط بغلت کنم ،ببوسمت،عطر تنتو باتمام وجود بفرستم تو ریه هام😍😁قربونت بشم نانازم😍🥰🤩😘

آخییی خوش بحالت همسرتون 

لطفا حواستون به همسرتون باشه نا اینکه بچه رو دیدین ایشون دیگه فراموش بشه ی چشم روشنی هم به همسرتون بخرین که دوست داشته باشه

😢میشه برای حل شدن مشکلاتم صلوات بفرستین😭😢🙏🙏

کلافه و مضطرب نباش.اول نگران و دنبال سلامتی خودش باش، نه بچه.

هوای خوب مثل زن خوب استهمیشه نیست. ..زمانی هم که هست, دیرپا نیست.مرد اما پایدار تر است.اگر بد باشد, می تواند مدت ها بد بماند و اگر خوب باشد, به این زودی بد نمی شود اما زن عوض می شود با بچه, سن, رژیم, حرف, ماه, بود و نبود آفتاب, وقت خوش...زن را باید پرستاری کرد با عشق،حال آن که مرد می تواند نیرومند تر شود اگر به او نفرت بورزند

فقط یادت باشه رفتی فقط به بچه نچسبی حتما اول برو کنار همسرت حالش را بپرس و بگو نگرانش بودی  و چندروزه جاش تو خونه خالیه و تشکر کن یه بچه خوشگل برات اورده

هدیه و گل هم اگر براش بگیری عالیه

دعا کنید درتاریخ ۰۱/۰۱/۰۱ ۱۴ برای من معجزه اتفاق بیفته ......❤❤🙏🙏

اتاق براش رزرو میکنی که بعد از ریکاوری ببرنش اونجا

بعد اتاق رو با گل و بادکنک تزیین میکنی

یه دسته یا سبد گل خیلییی شیک سفارش میدی

به همراه اون کادویی که برا زایمانش خریدی میبری براش

هی سر به راه تر ، هی سر به زیر تر ، هی گوشه گیر تر /  هر لحظه خسته تر ، هر لحظه تلخ تر ، هر لحظه پیر تر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز