2789
عنوان

بچه ها هر سوالی راجع به کیک دارید بپرسید🙏

| مشاهده متن کامل بحث + 246 بازدید | 41 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینم جواب یده لطفا...

یه بسته فک میکنم۳۰۰گرمی باشه خامه قنادی خریدم چجوری فرم بدم واسه تزیین کیک سالگرد ازدواجمون...

خدای مهربونم 😍 خدای عزیزم 😍ممنون که حاجت دلمو دادی خدایا ازت می‌خوام حاجت دل دوستای گلمم بدی ..مامان دوتا جوجه شیطون هستم مهتاب ومهدیار
چرا کیک ترک برمیداره؟

دمای فر بیش از حد داغه ، قبل درست کردن کیک باید ۲۰ دقیقه فر گرم بشه با دمای ۱۸۰ ،برای درست کردن کیک هم هر دمایی که تو دستورتون نوشته

سوالاتی که راجع به کیک خامه و معمولی دارین بپرسین پاسخگو هستم 💜💜💜
اینم جواب یده لطفا... یه بسته فک میکنم۳۰۰گرمی باشه خامه قنادی خریدم چجوری فرم بدم واسه تزیین کیک سا ...

از،فریزر درار یکم ک نرم شد نه اب بشه ها با همزن بزن...

Humanity is a religion in its own right, one with very few follانسانیت خود به تنهایی یک دین است که پیروان چندانی ندارد                 خواهشا بامن بحث دینی و سیاسی نکنید که بد قاطیم😕👊     با تشکر
از،فریزر درار یکم ک نرم شد نه اب بشه ها با همزن بزن...

یعنی حالت نیمه یخ زده؟؟؟ چقد هم بزنم پودر شکر نمیخواد؟؟؟

خدای مهربونم 😍 خدای عزیزم 😍ممنون که حاجت دلمو دادی خدایا ازت می‌خوام حاجت دل دوستای گلمم بدی ..مامان دوتا جوجه شیطون هستم مهتاب ومهدیار
یعنی حالت نیمه یخ زده؟؟؟ چقد هم بزنم پودر شکر نمیخواد؟؟؟

نه دیگه همه چی داره فقط،هم بزن تا جایی ک رد همزن توش،بمونه

Humanity is a religion in its own right, one with very few follانسانیت خود به تنهایی یک دین است که پیروان چندانی ندارد                 خواهشا بامن بحث دینی و سیاسی نکنید که بد قاطیم😕👊     با تشکر

عشق-اکلیلی# کجا موندی پس خانووم جواب ندادی دستور کیک میخوام 

خدای مهربونم 😍 خدای عزیزم 😍ممنون که حاجت دلمو دادی خدایا ازت می‌خوام حاجت دل دوستای گلمم بدی ..مامان دوتا جوجه شیطون هستم مهتاب ومهدیار
یعنی حالت نیمه یخ زده؟؟؟ چقد هم بزنم پودر شکر نمیخواد؟؟؟

مثل بستنی نیمه آب شده بشه ،زیادی نذار آب بشه چون دیگه فرم نمیگیره و کره میشه ، همینجور هم بزن با همزن تا شکل قله ی کوه بشه وقتی همزنو از توش درمیاری 

سوالاتی که راجع به کیک خامه و معمولی دارین بپرسین پاسخگو هستم 💜💜💜
نه دیگه همه چی داره فقط،هم بزن تا جایی ک رد همزن توش،بمونه

مرسی پریا 


خدای مهربونم 😍 خدای عزیزم 😍ممنون که حاجت دلمو دادی خدایا ازت می‌خوام حاجت دل دوستای گلمم بدی ..مامان دوتا جوجه شیطون هستم مهتاب ومهدیار
عشق-اکلیلی# کجا موندی پس خانووم جواب ندادی دستور کیک میخوام 

دونه دونه دارم جواب میدم عزیزم 

دستور ی کیک ساده میدم بهتون درست کنین و لذت ببرین اگه خوشتون اومد دستورای دیگه هم بهتون میدم

سوالاتی که راجع به کیک خامه و معمولی دارین بپرسین پاسخگو هستم 💜💜💜
سلام مبخوام کیک سالگرد ازدواجمونو خودم درست کنم یه دستور کیک معمولی بده..

سلام عزیزم کیک چند تخم مرغه میخوای؟ واسه خامه کشی ؟ یا ساده؟ شکلاتی یا وانیلی؟

سوالاتی که راجع به کیک خامه و معمولی دارین بپرسین پاسخگو هستم 💜💜💜
دونه دونه دارم جواب میدم عزیزم  دستور ی کیک ساده میدم بهتون درست کنین و لذت ببرین اگه خوشتون ا ...

مرسی عزیزم...

خدای مهربونم 😍 خدای عزیزم 😍ممنون که حاجت دلمو دادی خدایا ازت می‌خوام حاجت دل دوستای گلمم بدی ..مامان دوتا جوجه شیطون هستم مهتاب ومهدیار
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رنگ قرمز

m_7667 | 12 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز