2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خوشم نمیاد ولی بعضی اوقات ادم به شغل نیاز داره و مجبوره اگه تو مضیقه نیستی اینکارو نکن

عزیزان ماجرای اسم بزغاله این بود که اسم خودمو هرجور تایپ میکردم سایت قبول نمیکرد نهایتا اعصابم خورد شد نوشتم بزغاله زارت تایید کرد                      اسیرمون کردین به قران😂😂😂
چلا

صاحب مغازه ها اکثرا زورمیگن انگار برده شونی

مردمم به دخترفروشنده یه جور نگاه میکنن انگار بدبخت تر از این نیست😕البته بعضیا نه همه

حیف اعصاب و روان قشنگم نیست با توی بی مغز بحث کنم؟خلم من؟ 😂

شوهر من کارش اینطوریه ولی خب این که خوب نیست از این نظر که زمانت دست خودت نیست دیگه هروقت صاحب مغازه بگه باید بری سر کار اعتراض هم نمیشه کرد

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز