2777
2789
عنوان

تزریق چربی

| مشاهده متن کامل بحث + 3031 بازدید | 61 پست
من پیش دکتر نیلفروش زاده تزریق چربی به صورتم انجام دادم واقعا کارشون بی نظیر و حرفه ایه خیلی چهرم تغ ...

خدا لعنت کنه تو رو که تبلیغ میکنی برای سرکیسه کردن مردم خدا نگذره ازتون

خیلی خسته ام ونیاز شدید به استراحت جسمی و روحی دارم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بله متاسفانه  برای منم عدم تقارن اتفاق افتاد و دکتر هم با اون همه معروف بودنش فقط ی جواب داد ج ...

سلام گلم

منم میخوام انجام بدم.

شما تزریق به با سن داشتی؟

پیش کدوم دکتر رفتی که حواسم باشه.

سلام ،نحوه تزریقش درست انجام نشده ،میتونی تخلیش کنی و یا با مزو تراپی درستش کنی ،من خودم انجام دادم ب مشکل نخوردم ،البته انصافا متخصصش خوب بود ،من کلینیک سپینود انجام دادم

عه؟ من شوهرم از چربی خودش ب صورتش تزریق کرد انقد خوب شده ک نگو...یعنی شما هم چربی بدن خودت بوده؟؟؟؟

دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر، کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست🌱
عه كجااا من هفته اينده وقت دارم زاويه سازي كنم با چربي!!!!

سلام از حرفه ای بودن متخصصت مطمئن شو چون کارای زیبایی در عین حال ک ادمو زیباتر میکنه اگر پزشک حرفه ای نباشه خدایی نکرده بلایی سرت میارن ک تا اخر عمر همراهته

من تو اینستا تزریق چربیای دکتر دیدم. به نظرم نسبت به بقیه جاها زیبا کار میکنن.

بچه هگول نخورید مریم حیدری بیتا حسینی و محمد. صالحی یه نفرههه به عضویتام نگاه کنین

اصلا تزریق نکنید

من پیش دکتر نیلفروش زاده تزریق چربی به صورتم انجام دادم واقعا کارشون بی نظیر و حرفه ایه خیلی چهرم تغ ...

اینم اکانت بعدیشه!!!یکی نی نی. یارو تگ کنه با۴تا اکانت اومده تبلیغ مینه


سلام شما راضی بودید از تزریق چربی موندگار شد

سلام عزیزم ،اگر میخوای تزریق چربی انجام بدی ،واقعا عالیه ،من دو سری انجام دادم 

اما اینو باید بگم سری اول ک واسم انجام دادن سریع جذب شد و دلخور بودم اما پرسجو ک کردم و مجدد با دکترم صحبت کردم ،کلا چربی دفعه اول زود جذب میشه اما الان ۹ ماه از تزریق دومم میگذره و تکون نخورده ،واقعا راضیم ،من کلینیک سپینود انجام دادم 

ژل چرا بدتر باشه؟ از چه لحاظی

سلام ژل مصنوعیه البته اونم اگر ژل متفرقه بزنی ،اما چربی واسه خودته من الان در جواب یه دوست دیگه هم گفتم من از تزریق اول چربی ک انجام دادم راضی نبودم ،چون سریع جذب شد و همش رفت اما تزریق دومم موندگار شد و البته توضیح خود دکتر هم همین بود ،الان ۹ ماه از تزریق صورتم میگذره و تکون نخورده ،یکی از فامیلامونم بهش پیشنهاد کردم واسه پشت دستش رفت اونم فعلا ک راضیه از کارش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز