2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من هم همینطور ۱۰۰ گرم طلا بهش دادم و حدود دویست تومنم بابام کمک کرد ! ولی به اسم خودش زد :/

💛هر چه هست از برکت خداست💛 امام زمان (عج) عیدیمو داد ؛ شب نیمه شعبان فهمیدم مامان شدم 😍 کوچولومون بیمه ی امام رضا جانه 🌸 یه صلوات برای سلامتیش بفرستید 🌸ممنوووون  ....... امیرعباس جانم  روز ولادت حضرت زینب و آغاز سال نوی میلادی بدنیا اومد ❤❤❤

منم فروختم خونه درست کردیم چیزی به اسمم نیست  داریم باهم زندگی می کنیم مهم نیست به اسم کی باشه برا بچه هامونه 

 اگه دوست داشتی تایپیک عمل لاپراتومی بخون شاید به دردت خورد 😎خدا جونم مرسی یه دختر  ناز ویه پسر جیگر بهم دادی باباشونو نگم دیگه خودت می دونی 😄😄😄😄 😍😍😍لطفا مواظب خانواده چهار نفره ما باش 😍😍😍 😍😍من یک دختر یک همسر  یک مادرهستم   به وجود خودم افتخار می کنم 😋   من یک خانه دارم یک خانه داره شاغل عاشق کارای هنریم کارم بافته بافت عروسک  لباس وشال وکلاه☺ برا سرانجام رسیدن کارم خیلی تلاش کردم 💪کلمه نمی تونم در فرهنگ لغات زندگی من وجود نداره😎 کاری نیست که نتونم انجام بدم من یک زن هستم 😊😊😊😊خدایی سوال کردی جواب می دیم ریپلای نمی کنی یه لایک بکن 

چه مشترکی دعوا میشه ادمو پرت میکنن بیرون 

خب منم همینو میگم دیگه😐 زندگی مشترک همه چی باید بین زنو شوهر مشترک باشه... طلاقی هم اگر شد هیچکدوم اسیب نبینن حداقل

ایام غم نخواهد ماند... 99/09/09 بهترین اتفاق زندگیم افتاد. شکر
چکار کردی زد شوهرم خیلی مارموزه

هیچی ی مقدار پول و طلا خودم بود ی مقدار پول اون اول طی کردم بعد خونه خریدیم 

گفتم اگه نمیزنی من خونه کوچیکتر یا اپارتمان میخرم ولی ب نام خودم با پول خودم

کنجد مامان من و بابایی عاشقتیم❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز