2789
عنوان

سلام بر آزادی😃😀😉😎😍😊😋

162 بازدید | 21 پست

هورااااا🤗🤗🤗🤗😇😇😇😇🙃🙃🙃🙃

بالاخره آزاد شدم🤓🙌🙇🐥🐧🐔🐳🐴

دلم گرفته پدر... 😢😢😢برایم بهار بفرستید، ز شهر کودکی ام یادگار بفرستید، دلم گرفته پدر! روزگار با من‌نیست دعای خیر و صدای دوتار بفرستید، اگر چه زحمتتان میشود ولی این بار، برای فرزند خود قرار بفرستید، غم از ستاره ، تهی کرد آسمانم را، کمی ستاره  دنباله دار بفرستید، تمام روز و شب من پر از زمستان است، دلم گرفته برایم بهار بفرستید😔😔😔😔😔برای شادی روح پدرم لطفا یه صلوات بفرستید♥

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگر هزار قلم داشتم 

هزار خامه 

که هر یک هزارررر معجزه داشت 

روزی هزارمرتبه  مینوشتم من 

حماسه و سرودی به نامِ آزادی#  

ناتانائیل ! تنها خداست که نمی توان در انتظارش بود! در انتظارِ خدابودن؛ ناتانائیل یعنی باور نداشتن اینکه او هم اکنون حضوردارد...
یه سوال بپرسم ناراحت نمیشی؟؟ چجوری تو بیشتر تاپیکا هستی؟و نظرم.میدی؟ کاش منم وقت شمارو داشتم. همین ...

خوب من بچه اینقدی ندارم ک

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻
کجا بودی

کاربریم قطع شده بود😆🤕😓

دلم گرفته پدر... 😢😢😢برایم بهار بفرستید، ز شهر کودکی ام یادگار بفرستید، دلم گرفته پدر! روزگار با من‌نیست دعای خیر و صدای دوتار بفرستید، اگر چه زحمتتان میشود ولی این بار، برای فرزند خود قرار بفرستید، غم از ستاره ، تهی کرد آسمانم را، کمی ستاره  دنباله دار بفرستید، تمام روز و شب من پر از زمستان است، دلم گرفته برایم بهار بفرستید😔😔😔😔😔برای شادی روح پدرم لطفا یه صلوات بفرستید♥
کاربریم قطع شده بود😆🤕😓

خوش اومدی😍😂

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻
حالا ربطی به بچه داشتم نداره. کلی میگم.

هروقت وقتم ازاد باشه میام

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻
ژااااان  صفا اوردی سلطان  ازادیت مبارک ستون  اسطورعععع


قوربون آبجیییی😎😎😎

آزادی همه ی قناری تو قفس😉😉😉😛😛

دلم گرفته پدر... 😢😢😢برایم بهار بفرستید، ز شهر کودکی ام یادگار بفرستید، دلم گرفته پدر! روزگار با من‌نیست دعای خیر و صدای دوتار بفرستید، اگر چه زحمتتان میشود ولی این بار، برای فرزند خود قرار بفرستید، غم از ستاره ، تهی کرد آسمانم را، کمی ستاره  دنباله دار بفرستید، تمام روز و شب من پر از زمستان است، دلم گرفته برایم بهار بفرستید😔😔😔😔😔برای شادی روح پدرم لطفا یه صلوات بفرستید♥
آزاد شدم خوشحالم ننه

😍😍😍😍😍

دلم گرفته پدر... 😢😢😢برایم بهار بفرستید، ز شهر کودکی ام یادگار بفرستید، دلم گرفته پدر! روزگار با من‌نیست دعای خیر و صدای دوتار بفرستید، اگر چه زحمتتان میشود ولی این بار، برای فرزند خود قرار بفرستید، غم از ستاره ، تهی کرد آسمانم را، کمی ستاره  دنباله دار بفرستید، تمام روز و شب من پر از زمستان است، دلم گرفته برایم بهار بفرستید😔😔😔😔😔برای شادی روح پدرم لطفا یه صلوات بفرستید♥
خوش اومدی😍😂

فدا مدااااا😄😄😄😄😃😃😃

دلم گرفته پدر... 😢😢😢برایم بهار بفرستید، ز شهر کودکی ام یادگار بفرستید، دلم گرفته پدر! روزگار با من‌نیست دعای خیر و صدای دوتار بفرستید، اگر چه زحمتتان میشود ولی این بار، برای فرزند خود قرار بفرستید، غم از ستاره ، تهی کرد آسمانم را، کمی ستاره  دنباله دار بفرستید، تمام روز و شب من پر از زمستان است، دلم گرفته برایم بهار بفرستید😔😔😔😔😔برای شادی روح پدرم لطفا یه صلوات بفرستید♥
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز