مینا۰۰۹۸ مدیر عضویت: 1397/12/09 تعداد پست: 1079 عنوان النگوی بدل بخرم؟ | مشاهده متن کامل بحث + 9297 بازدید | 31 پست این النگو بدلا که با واقعیش مو نمیزنه و قیمتشم ۴۰...۵۰ تومنه کسی داشته؟؟؟؟واقعا ۲۴ ساعته تو دست باشه رنگش عوض نمیشه؟؟؟؟یه تک پوش متوسطش ۴۵ تومن بود مایع ظرفشویی و شامپو سیاهشون نمیکنه؟ 1399/03/12 | 17:36 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zahra۷۸s عضویت: 1398/08/06 تعداد پست: 4026 اسی نابود شد با این حجم مخالفت منم بگم مخالفم یا بسه😁البته خودم النگو طلا ندارما یه دستبند استیل دارم😯
سلینی۱۱۶۴ عضویت: 1398/09/24 تعداد پست: 1317 ی بدلاییی هس باقالب طلامیسازن واقعارنگ نمیدن رنگاشون سفیدوزردبیشترقاطیه گلم دائم دستت باشه نمیدونم ولی یکی ازدوستای نزدیکم میگه تادوروزم دستم نگه داشتم وموردی نبوده اون طلازیادداشته فروخته نمیخوادکسی بدونه فروخته گفته عوص کردم طلاهام چون تومجلسادورش بوده اینارم مجلس تامجلس میپوشه بسیارراضیه وهیچ کس جزخواهرش ومن نمیدونیم طلا نیس چ بساکه همه عاشق النگوهاش شدن مونمیزنه باطلا وهمش میگن چ قشنگه چن پات دراومده چقدچشارودستشه همه مجلسابخرعزیزم خوبشوبخرصرفاخوبش گرون نیس برای جاهایی واقعانیازه بخر دوستِ عزیزتاتوانی درجهان یکرنگ باش قالی ازصدرنگ بودن زیرپاافتاده...
آیفر عضویت: 1398/07/28 تعداد پست: 1667 منم بگم مخالفم یا بسه😁 البته خودم النگو طلا ندارما یه دستبند استیل دارم😯 من خودمم مخلفم شما هم بگو که دیگه نخره😂 تیکر تولد یکسالگی گل پسرمه خدایا هزار بار شکرت که فندقمو سالم گذاشتی بغلم در تاریخ ۱۳۹۹/۹/۹ به چیزی که می خواستم رسیدم خدایا شکرت
نیلوفرخانوووم عضویت: 1397/08/08 تعداد پست: 7113 عزیزم نمیدونم دقیق خودم نداشتم تابحال ولی شنیدم بدلهایی ک رنگشون اصلا نمیره .. جایی ک میخای بگیری حتما بگو ابکاری طلا میخام و استفاده مداوم قیافه من😑😑🔫وقتی تو تاپیک خانومای باردار میرم ... از پشت بوم صدای گربه میاد روی بچم اثر نذاره 😑🔫تو لقمم مو بود نپیچه دور گردن بچم خفه شه 😑🔫 یدونه کنجد رو نون بود بچم سقط نشه😑🔫 موز خوردم بچم نیوفته . کشمش خوردم بچم فلان نشه . یدونه بالشت جابجا کردم بچم ال نشه . مادرشوهرم با این وضعم میخاد بیاد خونمون شب نشینی ..مگه چند روزه دیگه داری تا زایمان ؟ دوهفتمه عزیزم😑😑😑🔫
afsooon77 عضویت: 1399/02/31 تعداد پست: 1031 ب نظرم نقره بخرمن خودم ی سرویس نقره خریدمبهم فاکتورم دادگفت هروقت خواستی بفروشی با فاکتور بیا پیش خودم خودم ازت برمیدارمولی بدل نهبدلم خریدم مارک عالیولی نهایت ۲ ماه خوب بودهالان نقره گرمی ۷ تومنهب من گفت النگو از ۷۰ تومن داریم تا ۲۰۰ تومن
naziiii70i عضویت: 1396/06/27 تعداد پست: 16375 ب نظرم نقره بخر من خودم ی سرویس نقره خریدم بهم فاکتورم داد گفت هروقت خواستی بفروشی با فاکتور بیا ... الان نقره خوب ۱۰ تومنه
مینا۰۰۹۸ مدیر استارتر عضویت: 1397/12/09 تعداد پست: 1079 اگه میخوای بخری طلا روس بخر قیمتش خیلی ارزونه ولی اصلا رنگش نمیره اره اسمش طلا روس بود مطمعنید رنگش نمیره ؟؟؟من نمیخوام از دستم در بیارم
afsooon77 عضویت: 1399/02/31 تعداد پست: 1031 الان نقره خوب ۱۰ تومنه اره نقره ی خوبمن دیدم این خانوم گفتن النگو ۴۵ تومن نقره ای و گفتم ک یکم ناخالصی داره و سیاهه
afsooon77 عضویت: 1399/02/31 تعداد پست: 1031 نقره دوست ندارم .هر چی داشتم سیاه شدن من ی دستبند نقره رو الان نزدیک ۱۰ ساله هرروززززز دستمهاصلا سیاه نشدهب عدد ۹۲۵ داخلش جتما توجه کن
naziiii70i عضویت: 1396/06/27 تعداد پست: 16375 اره نقره ی خوب من دیدم این خانوم گفتن النگو ۴۵ تومن نقره ای و گفتم ک یکم ناخالصی داره و سیاهه آره عزیزم.من ۴ سال پیش یه تک پوش نفره خریدم شد ۱۵۰ تومن .ولی سنگینه با گرمی ۸ تومن داد😒
مینا۰۰۹۸ مدیر استارتر عضویت: 1397/12/09 تعداد پست: 1079 اره نقره ی خوب من دیدم این خانوم گفتن النگو ۴۵ تومن نقره ای و گفتم ک یکم ناخالصی داره و سیاهه نه نقره نیست طلا روسه
مینا۰۰۹۸ مدیر استارتر عضویت: 1397/12/09 تعداد پست: 1079 من ی دستبند نقره رو الان نزدیک ۱۰ ساله هرروززززز دستمه اصلا سیاه نشده ب عدد ۹۲۵ داخلش جتما توجه کن داره عددم ...انگشتره نگین داره فلاوره....ولی سیاه شده
afsooon77 عضویت: 1399/02/31 تعداد پست: 1031 داره عددم ...انگشتره نگین داره فلاوره....ولی سیاه شده نمیدونم والا