mahdis79 مدیر عضویت: 1398/09/11 تعداد پست: 687 عنوان حرکات نینی❤🧡 | مشاهده متن کامل بحث + 132 بازدید | 25 پست خانوما من الان هفته ۲۵ هستم نی نیم خیلی خوب تکون میخورد ولی دوروزه تکوناش کم شده فقط دیشب دوبار حرکت کرده از استرس داااارمممم میمیرم به نظرتون چرا تکون نمیخوره😓😥 لطفا راهنماییم کنییید من واقعا استرس دارم واسه به سلامت دنیا اومدن کوچولوم دعا کنین😍😍😍😍❣🌹 1399/03/11 | 14:23 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
زهرادماوند عضویت: 1397/02/13 تعداد پست: 3611 از هفته ۲۰ فهمیدم اوخی چ دیر 😍من شونزده هفته ام منتظرم 😉
mahdis79 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/11 تعداد پست: 687 بعضی وقتا خابم هست . چه چیزی میخوری زیاد تکون میخوره؟ همونو بخور الانم همیشه بعد ناهار خیلی تکون میخورد دوروزه خیلی کم شدهیا صبحا بعد از اینکه بیدار میشدم خوب تکون میخورد ولی امروز اصلا تکون نخورده😥😥 واسه به سلامت دنیا اومدن کوچولوم دعا کنین😍😍😍😍❣🌹
mahdis79 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/11 تعداد پست: 687 اوخی چ دیر 😍من شونزده هفته ام منتظرم 😉 😊😊😊انشالله حس کنی خیلی شیرینه.لطفا واسم دعا دعا کن بچم چیزیش نشده باشه😔😔 واسه به سلامت دنیا اومدن کوچولوم دعا کنین😍😍😍😍❣🌹
6875ahooooooo عضویت: 1398/08/09 تعداد پست: 15670 همیشه بعد ناهار خیلی تکون میخورد دوروزه خیلی کم شده یا صبحا بعد از اینکه بیدار میشدم خوب تکون میخور ... نگران نباش چیزی نیست انشاالله با استرست بدتر میشه اگه شوهرت هست برو مطبی یا بیمارستانی صدای قلبشو گوش کن
زهرادماوند عضویت: 1397/02/13 تعداد پست: 3611 😊😊😊انشالله حس کنی خیلی شیرینه. لطفا واسم دعا دعا کن بچم چیزیش نشده باشه😔😔 نگران نباش کلا طبیعیه این کم تکون خوردن ها فقط اگه دیدی اصلا تکون نمیخوره حتما برو بیمارستان اره خیلی شیرینه بچه دوممه
mahdis79 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/11 تعداد پست: 687 نگران نباش چیزی نیست انشاالله با استرست بدتر میشه اگه شوهرت هست برو مطبی یا بیمارستانی ... شوهرم الان سرکاره بهش زنگ زدم جواب نداد. نمیتونم استرسمو کم کنم هرچی خودمو میزنم به اون راه نمیشه واسه به سلامت دنیا اومدن کوچولوم دعا کنین😍😍😍😍❣🌹
mahdis79 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/11 تعداد پست: 687 نگران نباش کلا طبیعیه این کم تکون خوردن ها فقط اگه دیدی اصلا تکون نمیخوره حتما برو بیمارستان اره خیل ... 😍😍مبارکت باشه گلم واسه به سلامت دنیا اومدن کوچولوم دعا کنین😍😍😍😍❣🌹
6875ahooooooo عضویت: 1398/08/09 تعداد پست: 15670 شوهرم الان سرکاره بهش زنگ زدم جواب نداد. نمیتونم استرسمو کم کنم هرچی خودمو میزنم به اون راه نمیشه منم این روزارو گذروندم الان میگم صد رحمت به اون وقتایی که تو شکمم بود و راحت تر بودم انشاالله چیزی نیست و وروجکمون داره استراحت میکنه
mahdis79 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/11 تعداد پست: 687 منم این روزارو گذروندم الان میگم صد رحمت به اون وقتایی که تو شکمم بود و راحت تر بودم انشاالله ... انشالله😘😘😘😘ممنون گلم واسه به سلامت دنیا اومدن کوچولوم دعا کنین😍😍😍😍❣🌹
لوبیا۹۹ عضویت: 1399/02/03 تعداد پست: 16855 استارتر ماهی که باردارشدین چند تا اقدام داشتین؟ یک روز در میون یا فقط یک بار روز تخمک گذاری؟ سعی کنیم مهربان و مثبت اندیش باشیم 🌹