2777
2789
عنوان

مردادی ها 🦁

| مشاهده متن کامل بحث + 279 بازدید | 40 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خودم به شخصه غرور الکی دارم یجاهایی به ضررم تموم میشه . ازیناییم که اگه بمیرمم دوس ندارم حرف دلمو به کسی ک دوسش دارم بزنم .اصن این غروره الکی خیلی رو اعصابه

آسون ترین کار دنیا گفتن حقیقته و سخت ترینشم اینه که به کی بگی😊😊
زود گرم و صمیمی میشم ولی اشکم زیده خییل زیادا سر هر چیزی گریم میگیره

من خیلی زود نه اتفاقا یکم طول میکشه . ولی بعدشم خیلی رابطم دوام نداره مثلا با دوستام خیلی صمیمی نمیشم ولی عین شما زودرنجم و اشکم در میاد

آسون ترین کار دنیا گفتن حقیقته و سخت ترینشم اینه که به کی بگی😊😊
من خیلی زود نه اتفاقا یکم طول میکشه . ولی بعدشم خیلی رابطم دوام نداره مثلا با دوستام خیلی صمیمی نمیش ...

وای دقیقا منم صمیمی میشم ولی تا الان دوستی نداشتم که بگم خیلی ساله باهاش صمیمیم

وای دقیقا منم صمیمی میشم ولی تا الان دوستی نداشتم که بگم خیلی ساله باهاش صمیمیم

افرین منم همینم دقیقا هیچ دوست صمیمی ای ندارم . اصن دلمم برا دوستام تنگ نمیشه . همینجوری دوس دارم گه گاهی از دور یه سلامشون بکنم و تموم . انقدرم بدم میاد از دوستای پیله ای که هرروز پیام میدن 😂

آسون ترین کار دنیا گفتن حقیقته و سخت ترینشم اینه که به کی بگی😊😊
من ۱۰ مردادم😆 غرور بیش از حد و حس رئیس بازی خعلی تو وجودم زیادههه😂

اینو هم قبول دارم من به شخصه میخوام رئیس همه باشم و هی به خودم سخت میگیرم و خودمو میچرزونمو حرص میخورم

آسون ترین کار دنیا گفتن حقیقته و سخت ترینشم اینه که به کی بگی😊😊
افرین منم همینم دقیقا هیچ دوست صمیمی ای ندارم . اصن دلمم برا دوستام تنگ نمیشه . همینجوری دوس دارم گه ...

🤣🤣🤣🤣🤣من دوست دارم داشته باشم ولی نمیدونم چرا نمیمونه روابطمون پایدار🤣چند سالته؟

🤣🤣🤣🤣🤣من دوست دارم داشته باشم ولی نمیدونم چرا نمیمونه روابطمون پایدار🤣چند سالته؟

سیزدهم مرداد وارد ۲۱ سالگی میشم

آسون ترین کار دنیا گفتن حقیقته و سخت ترینشم اینه که به کی بگی😊😊
اینو هم قبول دارم من به شخصه میخوام رئیس همه باشم و هی به خودم سخت میگیرم و خودمو میچرزونمو حرص میخو ...


منم خعلی حرص میخورمممم😑 خعلیم زووود عصبی میشم و هرچی از دهنم در میاد میگم😟 بعد سری پشیمون میشم😂

‏امیدوارم اونایی که واقعا لیاقتش رو دارن ‏نفر سومی که وارد رابطشون میشه یه کوچولوی لپ قرمزی باشه😇❤
منم خعلی حرص میخورمممم😑 خعلیم زووود عصبی میشم و هرچی از دهنم در میاد میگم😟 بعد سری پشیمون میشم😂

وایییی بخدا منم اینجوریم . یهو از دستم در میره اصن مث دیوونه ای که زنجیرش باز میکنن . بعد ک سرد میشم که تازه حرفام یادم میاد و با خودمم حرف میزنم😂😂😂

آسون ترین کار دنیا گفتن حقیقته و سخت ترینشم اینه که به کی بگی😊😊
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز