wonderful مدیر عضویت: 1399/01/28 تعداد پست: 3829 عنوان فقر آهن | مشاهده متن کامل بحث + 1150 بازدید | 27 پست دخترا فقر آهن دارمدکتر قرص فرودین داره ولی حال عمومیم خوب نشده.نظرتون در مورد قرص هموفیکس چیه؟ 1399/03/07 | 08:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
wonderful مدیر استارتر عضویت: 1399/01/28 تعداد پست: 3829 منم نفسم می گرفتتو پری بعدشم بی حس می شد دست و پام از کم خونی من زیاد نیست ریزش موم فقط پریودام شدید ... الان عصر میخورمماه رمضون شب
wonderful مدیر استارتر عضویت: 1399/01/28 تعداد پست: 3829 منم نفسم می گرفتتو پری بعدشم بی حس می شد دست و پام از کم خونی من زیاد نیست ریزش موم فقط پریودام شدید ... شما چه وقتی میخورین؟من فریتینم هشته
گل_گلدون1 عضویت: 1389/06/07 تعداد پست: 9131 الان عصر میخورم ماه رمضون شب روزه تونستی بگیری؟ من نگرفتم خوب ریزش موت بعد سه ماه اینا اثر می زاره قرص من تا یه سال می خوام بخورم اخه زایمان کردم کم خونم
wonderful مدیر استارتر عضویت: 1399/01/28 تعداد پست: 3829 روزه تونستی بگیری؟ من نگرفتم خوب ریزش موت بعد سه ماه اینا اثر می زاره قرص من تا یه سال می خوام بخورم ... اره گرفتم اما بدجور حالم بد میشدمن کم کاری تیروئید دارم خونریزی های شدید داشتم .بخاطره اونه احتمالا فقر آهنم
wonderful مدیر استارتر عضویت: 1399/01/28 تعداد پست: 3829 روزه تونستی بگیری؟ من نگرفتم خوب ریزش موت بعد سه ماه اینا اثر می زاره قرص من تا یه سال می خوام بخورم ... چه وقتی میخورین قرص رو؟
گل_گلدون1 عضویت: 1389/06/07 تعداد پست: 9131 شما چه وقتی میخورین؟ من فریتینم هشته من تو بارداری ازمایش خونم دو واحد کم بود دیگه بعد زایمانم قرص نخوردم دکتر نرفتم اخرش کرونا اومد دیگه خودم همون فرودینو که دکتر قبلا داده بود گرفتم خوب شدم فعلا من اگقدر بی حس می شدم فکر کردم ام اس دارم
wonderful مدیر استارتر عضویت: 1399/01/28 تعداد پست: 3829 من تو بارداری ازمایش خونم دو واحد کم بود دیگه بعد زایمانم قرص نخوردم دکتر نرفتم اخرش کرونا اومد دیگه ... من ۳۲ واحد کمه
wonderful مدیر استارتر عضویت: 1399/01/28 تعداد پست: 3829 من صبح بیدار می شم می خورم من ناشتا قرص تیروئید دارم
wonderful مدیر استارتر عضویت: 1399/01/28 تعداد پست: 3829 یا خدا خوب همون ریزش مو داری خیلی غصه میخورم بخاطر موهاممن وقتی دیدم فریتینم پایینه تعجب کردمفکر میکردم سردرد و اینا حساسیت .سینوزیت و تنگی نفس هام بخاطر ریهحتی پیش متخصص ریه رفتم اسپری داد دارم استفاده میکنمبعدش سره خود آژ فریتین دادم گفتم چک کنم.دیدم خیای پایینه
wonderful مدیر استارتر عضویت: 1399/01/28 تعداد پست: 3829 شاید تیروییدت باعث ریزش تیروئید یه ساله قرص میخورم.تنظیمه