چون من عکس خیلیارو ندیدم دوباره منم این تایپیکو زدم
هی نیایید بگید تایپیک تکراری فلان
شاید عده ای بودند که خواستند عکس بزارن و ماببینیم
همین و تماااااام😆
لایک نکنید باتچکر مدیریت پارک💣زیاد که باشی زیادی میشی/من بد نبودم تو داری میشی/هیچ وقت این احساس بهت نمیساخت/دلم میخواستت دلت نمیساخت/زیادی خوبی کردنم تهش داستانه/واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه/بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که از حد بگذره ته داستانه🎵
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.