2789
عنوان

گوشی ارزون میشه؟؟؟؟😕😕😕

149 بازدید | 16 پست

میگن تو اخبار گفته چند هفته صبر کنید  قیمتش میاد پایینتر.

.

حالا سه سریا میگن    برعکس میشه و اینا خودشون دارن گوشی تولید میکنن و  اونوقت  تازه بیشترم میکنن پول گوشیای وارداتیو😓😐😐😐😐😐.

.


طراحی چهره انجام میدم👩‍🎨پیج نقاشیم_manzarart 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من هر روز قیمت ها رو نگاه می کنم 

چند ماهه دارن همینو میگن

هر روز بالاتر رفته

خدایا شکرت به خاطر : ♡ زمین گردالی🌏، خانواده 👪، طبیعت🍃، یاد گرفتن و علم 📚، غذاهای خوش مزه 🍕، لباس ها👗، خوابیدن😴، رویاها🎈، خورشید 🌞، عشق💕، ماه و ستاره 🌒، خونه 🏡، تکنولوژی 💻، دوستا و آشناها 👭، لبخندهای خوشگل 😄 ... ! ♡

خخخخ اخبار کی حرف راست زده ک این دومیش باشه 



مطمئن باش چون این حرف رو زدن ک ارزون میشه 


میخواد گرون شه 

میخوان مردم خرید نکنن تا گوشی ای فروخته نشه تا بعداز گرون شدن گوشی 

یه پول هنگفتی بزنن ب رگ



اینقدر رسانه هامون راست گو بودن و خبر نداشتیم

...

قبل عید نوت 10 خواستم بگیرم 12 بود الان شده 16 

تو خودت برو تا تهش

تاپیک حس ششم میبینم تشنج میکنم😐   مامانم میگه با رفیق ناباب نگرد😌        نمیدونه من خودم رفیق ناباب همم😎 نی نی یار جان کاش قبل ترکوندنم میگفتی پست سیاسی ممنوعه مگه نمیدونی من آلزایمر دارم 😐 

خاک تو سرشون با این حباب های قیمتیشون


من چندسال پیش خواستم لب‌تاپ بگیرم گفتن صبر کن حبابه

دیگه نتونستم☹️

چی گرون شده و بعد ارزون کردن

50درصد گرون میکنن بعد میان کلی پز میدن ارزون کردیم و نهایت شاید ده درصد کم کنن و ما خوشحال و خجسته از این کاهش قیمت، درصورتی که قیمت واقعی خیییلی پایین‌تر از این حرفاس

در این فکرم من و دانم که هرگز    مرا یارای رفتن زین قفس نیست    اگر هم مرد زندانبان بخواهد       دگر از بهر پروازم نفس نیست    
خاک تو سرشون با این حباب های قیمتیشون من چندسال پیش خواستم لب‌تاپ بگیرم گفتن صبر کن حبابه دیگه ...

کاش منم لپتاپ گرفته بودم یکی میخواستم بگیرم خیلیییی کیفیتش خوب بود ۲ و ۵۰۹......الان شده ۱۰

طراحی چهره انجام میدم👩‍🎨پیج نقاشیم_manzarart 
کاش منم لپتاپ گرفته بودم یکی میخواستم بگیرم خیلیییی کیفیتش خوب بود ۲ و ۵۰۹......الان شده ۱۰

منم نگرفتم فقط بخاطر حرف فروشنده که از قضا فامیل هم بود🥺 حالا اون بنده خدا هم خبر نداشت ولی خب منم بدشانس بودم

در این فکرم من و دانم که هرگز    مرا یارای رفتن زین قفس نیست    اگر هم مرد زندانبان بخواهد       دگر از بهر پروازم نفس نیست    
منم نگرفتم فقط بخاطر حرف فروشنده که از قضا فامیل هم بود🥺 حالا اون بنده خدا هم خبر نداشت ولی خب منم ...

ایشالله یه جوری بشه ک بتونی بخری❤

طراحی چهره انجام میدم👩‍🎨پیج نقاشیم_manzarart 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز