2777
2789

یاالله#  

ای_عزیزان_خدا#  

یا_قرآن_کریم#  

سلام

بیاید دعا کنیم 

این تاپیک به ۲ جهت گذاشته میشه 

۱ دعا کنیم مجردا بختشون بازشه و متاهلا در نهایت خوشبختی بمونن 😘😘😘😘

۲ اونایی که منتظر نی نی هستن خدا بهشون ۵قلو بده😍😍😍😍😍(قبلش همه زوج ها راه درست تربیت رو یاد بگیرن الهی)


تو این ماه من حقیر رو هم دعا کنید🙏🏻❤

🌹اجرتون با شهدا_اسلام#  🌹

@mahbobbanoo   👉🏻

@joliedame   👉🏻

@نازنینتی2   👉🏻

دوستان عزیزم بی‌نهایت به دعای دلای قشنگتون نیاز دارم ❤️ التماس دعا 

عاقبت بخیری همه


۵قلو نفرینه ها خواهر😅


منم از ته دل دعا کنید،قصد ازدواج ندارم ولی دعا کنید به حاجت دیگم برسم ممنونم❤️🌹

من یک زن مطلقه هستم،به شجاعتم افتخار میکنم تا در زندگی ای که ارزشم حفظ نمیشود باقی نماندم.مهریه ات آب هم باشد قاضی قسط بندی اش میکند،فقط عمر تو،لبخند و عشق و جوانی و زیبایی و روح تو است که نقد در گرو آنان است تا اهرمی باشد برای گفتن مهرم حلال جانم آزاد!لطفا قبل از ازدواج از کلیه شرایط حقوقی خودتون اطلاعات بدست بیارید و حق طلاق رو بصورت محضری بگیرید و امیدوارم هیچوقت ازش استفاده نکنید😘

انشاءالله عاقبت بخیر همههه😍😍❤❤

💝حافظ کل قران💝اگه سوالی دارین بپرسین در حد توانم کمکتون میکنم 🌹برادر عزیزم(دوست شهید)رضاحاجی زاده +میشه برای شادی روح ایشون صلوات بفرستین😇 آقا جان تمام این سالها که درســـ📖ــــ خواندیم:"دبیر ریاضی" به ما نگفت که حد غربت تو وقتی شیعیانت به گناه⛔️ نزدیک می شوند بی نهایت است"دبیر شیمی" نگفت که اگر عشق و ایمان و معرفت با هم ترکیب شوند ،شرایطــ😍ظهور تو مهیا میشود ✿💠❀💖❀💠✿"دبیر زیست" نگفت که این صدای تپش قلب نیست صدای بی قراری دل برای مهدیست💔..!"دبیر فیزیک" نگفت که جاذبه زمین اشک🥺 های غریبانه توست..نگفت که جاذبه ی زمین🌎 به همان سمتیست که تو هستی"دبیر ادبیات" از عشق مجنون به لیلی ، از غیرت فرهاد گفتـــ😐ــــ ، اما از عشق شیعه به مهدی، از غیرتش به زهرا(س)نگفت...┅┅✿💠❀💖❀💠✿┅┅دبیر تاریخ" نگفت که اماممان امسال سال چندم غربتش است و اینکه نگفتــ😕 غربت اهل بیت علی(ع) از کی شروع شد و تا کی ادامه دارد"دبیر دینی" فقط گفت که انتظار فرجــ از بهترین اعمال👌 است اما نگفت که انتظار فرج یعنی گناه❌ نکنیم و یعنی گناه نکردن از بهترین اعمال اس┅✿💠❀💖❀💠✿┄"دبیر عربی" به ما یاد داد که مهدی اسم خاصی است که تنوین پذیر است!اما نگفت که مهدی خاص ترینـــ🌺اسم خاص است┅✿💠❀💖❀💠✿فدای غربتت آقای‌من🥺😔💔🌱کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیواربقیع : کارگران مشغولند به کار احداث ضریح...کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیوار بقیع : چند روزی مانده به اتمام ضریح۰۰۰۰۰کاش روزی بنویسند ✍🏻به دیواربقیع : مهدی فاطمه آید، به تماشای ضریح...کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیواربقیع : عید امسال، نماز ، صحن بقیع...کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیواربقیع : فلش راهنما ⬅️ ، مرقد زهرای شفیع😍😭😔┅✿💠❀💖❀💠✿┅

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الهی آمین

منم بترکونید لطفا

حالا که امضامو خوندی میشه یه صلوات برای ازدواج خوب خواهرم بفرستین من سنم کمه اما نگرانم برای همه چیز و همه کس تورو خدا صلوات بفرستین خدا بهم آرامش بده,ان شاالله خدا بهتون سلامتی بده

دعا کنین اون نکبتم  منو دوست داشته باشه  و برسم بهش😍🙁


باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی❤            رسیدنبه  آرزوم،آرزومه😇                                  میشه واسه خوشبختیم یه صلوات بفرستی؟💞🔐         یعنی خرتراز من خود خرمم  که این همه خر دنبالمم که خرم کنن🐴 باز من دنبال اون کره خریم که خرم نمیشه😠😈🐴🔨👽                                                                                                                                  

 دعا کنین منم امسال ازدواج کنم

○ یه نگاه ب خودت                                                                یه نگاه به طرز فکرت بنداز                                                      این دلیل اینجا وایستادنت ✌️

انشاالله همه عاقبت بخیر بشن همه مجردا ازدواج خوب و عاقلانه ای داشته باشن.و همه منتظرا دامنشون سبز بشه الهیییی امین.

خدایا میشه بغلمو با دستات پرکنی؟ ❤️آخه میگن دستای خدا مثل نوزاد تازه متولدشدس🙏🥰

انشاالله بهترین اتفاقا براتون بیوفته برای من و خواهرمم دعا کنین 🙏🙏

پیشاپیش بخاطر متن امضام عذر خواهم از کاربران محترم... جواب توهینتو نمیدم,کافیه توجه کنی سطح پایین فرهنگت مانع از هم صحبتی من باهات میشه و از طرفی اتلاف وقت هست که تمایلی بهش ندارم...در 99/9/9 دیگه هیچ تاپیک حس ششمی وجود نداره😑       تاپیک فال و حس ششم و از این خرافات گزارش میزنم... ...من کاملا انتقاد پذیر هستم اما<<  مزخرف >>پذیر نیستم!*** همه ی آدم ها وقتی آرام باشند,زشتی هایشان ته نشین میشود,     زلــــــــال دیده می شوند .       برای اینکه آدمی را بشناسید        ,    <<قــــــــبــــــــل از مــــــــصــــــرف خــــــــــــوب تـــــکـــــان دهــــیـــــد...>> 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز